*** UKE 3 ***

IsabelleMarlen

Betatt av forumet
Mandag 14.01.13
Lidivine
Mija-88
Pinnedyret
Tirsdag 15.01.13
IsabelleMarlen
*Maispire11*
stinefine
Onsdag 16.01.13
Kaffemocca
ønske_om_2
fjær
Lohe
countrygirl
PrøveLykken
Torsdag 17.01.13
k.j
*LeNe*
Bruker69th
idamariejensen
Fredag 18.01.13
*Lykkeprøver*
Mari mamma
Morgenstjerne
Lørdag 19.01.13
DinaF
Søndag 20.01.13
håperpåenliten2013<3
Liljis
Mamamia.
Sara
:blob3 :blob10 GRAVID :blob10 :blob3
IsabelleMarlen
Mari mamma
Lohe
fjær
PrøveLykken
:smiley-angry016 TANTERØD :smiley-angry016
Lidivine
Kaffemocca
Mija-88
idamariejensen
k.j
DinaF
Liljis
stinefine
*Maispire11*
ønske_om_2
*LeNe*
Morgenstjerne
Mamamia
Sara
Pinnedyret

Var veldig ivrig på å komme meg videre, ser fram til en ny syklus å håper dette blir min siste :angel1

Har kjøpt meg en CBFM som jeg skal prøve ut, håper den kan hjelpe oss å treffe spot on, blir spennende. Vurderte å ta den helt ut å kjøpe solvipect også :happy112

Æsj, jeg glemte "IKM" på trådnavnet.. Å nå får jeg ikke endret det :(

Men satser på at dette ikke er en IKM uke men en IKG (Imøtekommende graviditet) uke :happy112

krysser fingrene for deg :)
holder meg litt til inne på uke 51 jeg, men skulle det ikke gå som ønsket så kommer jeg inn her jeg også :)

krysser fingrene for deg :)
holder meg litt til inne på uke 51 jeg, men skulle det ikke gå som ønsket så kommer jeg inn her jeg også :)

Takk :D

Du er hjertelig velkommen inn hit om tanta kommer på ubedt besøk, men krysser fingrene for at du slepp å joine en ikm uke til :smiley-angelic001

Samme dag som deg IKM 15.01. også vår 5PP, har virkelig lyst til å kjøpe med CBFM jeg og, må få høre hvordan den fungerer til deg ;) blir nok pre seed og hostesaft her i gården ;)

Lykke til :D

Heisann! :) Venta på at du skulle lage side jeg IsabelleMarlen ;) hihi. Supert med babylaging på nyttårsaften
icon_thumleft.gif

Fikk plutselig en 27 dagers syklus, har aldri hatt en så kort syklus før.

Kjøpte solvipect og grapefruktjuice i dag jeg, også skal jeg teste etter el for første gang, nå er jeg skikkelig gira på en vellykka pp! Blir liksom enda mer spennende med litt "hjelpemidler"
laughing7.gif
, håpet stiger.
Tenkte å begynne med solvipect på dag 10, antatt el på dag 13 eller 14, blir det for seint å starte?

Jeg har antagelig ikm mandag den 14 januar :)

Samme dag som deg IKM 15.01. også vår 5PP, har virkelig lyst til å kjøpe med CBFM jeg og, må få høre hvordan den fungerer til deg ;) blir nok pre seed og hostesaft her i gården ;)

Lykke til :D

Hei å velkommen! :smiley-angelic003

Så spennende, jeg bestilte akkurat pre seed, så blir det også her :D
Skal oppdatere å fortelle hvordan jeg føler det funker med CBFM, er selv veldig spent på om den lever opp til forventningene. Vurderte om jeg skulle bruke så mye penger på det, men fikk tilbud om å kjøpe den brukt så da måtte jeg jo slå til ;)

Krysser fingrene for at det klaffer for oss denne pp :smiley-angelic001

Heisann! :) Venta på at du skulle lage side jeg IsabelleMarlen ;) hihi. Supert med babylaging på nyttårsaften
icon_thumleft.gif

Fikk plutselig en 27 dagers syklus, har aldri hatt en så kort syklus før.

Kjøpte solvipect og grapefruktjuice i dag jeg, også skal jeg teste etter el for første gang, nå er jeg skikkelig gira på en vellykka pp! Blir liksom enda mer spennende med litt "hjelpemidler"
laughing7.gif
, håpet stiger.
Tenkte å begynne med solvipect på dag 10, antatt el på dag 13 eller 14, blir det for seint å starte?

Jeg har antagelig ikm mandag den 14 januar :)

:welcome
Hehe, så koselig :hug013

Da er vi to, 26 dager totalforandret syklusen min, heldigvis til en mer positiv del av uka :happy112

Babylaging på nyttårsaften er jo null stress, tipper det ville vært nyttårskos da uansett:dance011
Og med litt nye hjelpemidler å tro så er jeg ganske sikker på at dette er våres uke :cool05

Jeg leste at de fleste tok solvipect fra mensslutt til påvist EL. så tror jeg tar en liten slurk hver dag disse dagene.
Jeg har heller aldri testet etter EL så blir spennende for oss begge.

Hva skal grapefruktjuicen være behjelpelig med foressten? :rolleyes:

Lykke til! :smiley-angelic001

Da er vi to, 26 dager totalforandret syklusen min, heldigvis til en mer positiv del av uka :happy112

Babylaging på nyttårsaften er jo null stress, tipper det ville vært nyttårskos da uansett:dance011
Og med litt nye hjelpemidler å tro så er jeg ganske sikker på at dette er våres uke :cool05

Jeg leste at de fleste tok solvipect fra mensslutt til påvist EL. så tror jeg tar en liten slurk hver dag disse dagene.

Tusen takk!
smiley-hug013.gif

Da gjør jeg det samme, tar solvipect fra mensslutt til dagen før el. Tipper jeg tar en slurk morgen og kveld jeg.
smiley-happy119.gif
Blir spennende!
Hehe den juicen, for jeg tror det er grapfruktjuice, hehe, var noe jeg leste om her inne på fs denne uka. Husker ikke helt hva den skulle gjøre bra, men tenkte at jeg ville prøve den i tillegg. Hehe, tror jeg har blitt gal
happy7.gif

Riktig lykke til du også!!!

Lykke til, måtte d klaffe fort for dere og alle her inne :)

IKM i uke 3, men ikke sikker på dato.. Bare før meg opp på 20. du, så er jeg sikker! Lykke til jenter:)

Notert og velkommen :hello

Satt deg opp på søndag, så får du evt si ifra om jeg skal endre ;)

Takk og :signs003

Jeg kommer nok inn hit, skikkelige menssmerter i dag, og tanta har kommet med et pang :p IKM 18 januar på meg ;)

Så kjipt! Vi får satse på at dette blir siste ikmtråd :glasses1

Ser fram til en ny pp, juletiden går jo så fort at vips så er det tid får :sign17 :sign19
:signs003

Dere har vel sett grapefrukt-tråden min, hehe :) Den skal vist gjøre slik at det blir masse el-slim. Så jeg kjører på ;)
Og med solvipect blir dette slimet rene motorveien for sædcellene, hååååååper jeg ;)

Jeg gleeeder meg til jul!! Kjenner jeg er superivrig og må virkelig tøyle meg selv denne pp. SKAL ikke ha sex mer enn annenhver dag. Lov å håpe iallefall ;) Her skal de lades opp til full innsats!

Ser det er flere som kommer etter her,
3some.gif
vi gir oss ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere har vel sett grapefrukt-tråden min, hehe :) Den skal vist gjøre slik at det blir masse el-slim. Så jeg kjører på ;)
Og med solvipect blir dette slimet rene motorveien for sædcellene, hååååååper jeg ;)

Jeg gleeeder meg til jul!! Kjenner jeg er superivrig og må virkelig tøyle meg selv denne pp. SKAL ikke ha sex mer enn annenhver dag. Lov å håpe iallefall ;) Her skal de lades opp til full innsats!

Ser det er flere som kommer etter her,
3some.gif
vi gir oss ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nei, den har jeg ikke sett enda , men det høres jo kjempespennende ut :cool01 , kor ofte å lenge skulle man drikke det? å kor lenge?
Kanskje jeg også prøver det, herremin, fra å bruke ingen hjelpemidler til å bruke alt.. Får se om jeg husker alle disse tingene jeg skal prøve :taunt014

Helt enig, blir godt med jul, tiden går så fort i julen også at vips så er vi i El uken igjen :sign19

Still going strong, tipper vi blir fler gravide denne pp, folk slapper litt mer av i selve julen, og har kanskje litt mer tid til kos enn bare prøving. såå vi satser på storpotten :happy112

Nei, den har jeg ikke sett enda , men det høres jo kjempespennende ut :cool01 , kor ofte å lenge skulle man drikke det? å kor lenge?
Kanskje jeg også prøver det, herremin, fra å bruke ingen hjelpemidler til å bruke alt.. Får se om jeg husker alle disse tingene jeg skal prøve :taunt014

Helt enig, blir godt med jul, tiden går så fort i julen også at vips så er vi i El uken igjen :sign19

Still going strong, tipper vi blir fler gravide denne pp, folk slapper litt mer av i selve julen, og har kanskje litt mer tid til kos enn bare prøving. såå vi satser på storpotten :happy112

Skulle vist drikke et lite glass hver dag fra mens slutt til el etter det jeg forstod :) Jeg syns det er ganske godt, så jeg kommer til å drikke et stort glass hver dag ;)

Skulle vist drikke et lite glass hver dag fra mens slutt til el etter det jeg forstod :) Jeg syns det er ganske godt, så jeg kommer til å drikke et stort glass hver dag ;)

Nå har jeg vært på butikken å kjøpt meg to liter med juice, en slimløsende hostesaft, De hadde ikke Solvipect så ble en som het tussin, men regner med det er samme ulla :happy093

Flott, da kan jeg kombonere det med hostesafta å folaten på morgenen så blir det litt lettere å huske alt :cool14

Dette blir spennende, gleder meg :gen014

Jeg sniker litt, men jeg tok solvipect 10 ml 3 ganger daglig fra dag 5 i syklusen til dag 13. Er blitt gravid begge gangene jeg har brukt det på denne måten. Det var farmasøyt på apoteket som sa jeg skulle ta det slik. Grapefruktjuice har jeg brukt rundt el.

Back
Topp