Uke 29 - plutselig dårligere form

Sillynelly

Betatt av forumet
Jeg har vært i (uforskammet?) god form hele svangerskapet, i den grad at folk på spøk har spurt om jeg er sikker på at jeg er gravid :rolleyes:. Ikke noe dårlig eller noe, og alle kontroller viser at alt er normalt. Jobber 100% uten problem, men er vant til å jobbe mye mer enn det til vanlig, så for meg føles 100% relativt rolig.

Uke 28+5 i dag. De siste dagene har jeg blitt veldig mye mer trøtt og slapp. I dag føler jeg meg helt skutt. Vanskelig å forklare, men jeg føler meg slapp og litt skjelven, og kjempetrett. Kan minne litt om å være sulten, eller som når blodsukkeret svinger etter et stort måltid. Har spist normalt, ingenting som skulle tilsi slik svingning. Magen er imidlertid litt i ulage, og det kan man jo bli slapp av.

Er det vanlig å plutselig få en formdupp når man ellers har vært helt frisk? Jeg blir jo sikkert helt hypokonder av å ha vært så fin form, men man gjør seg jo fort noen tanker.:anyone
 
Der kan være normalt å bli dårligere i tredje trimester, men la jordmor eller lege avgjøre det for deg :)
Du kan jo ha jernmangel feks eller det kan vrøe tid for å trappe ned.
Husk å spise litt og ofte så du ikke går lenge med lavt blodsukker.
 
Back
Topp