uke 23, ingen spark idag

LilleLavendel

Forumet er livet
lillejenta mi har sparket så kjempehardt og fint hver dag nå i mange uker, mannen har kjent det utenpå og alt. idag har jeg hatt stikkinger i venstre side, eller mer som verking liksom, og hun har ikke sparket i HELE dag! !! jeg er så nervøs altså. what to do?

ja, jeg hadde en uke i uke 20-21 hvor jeg ikke kjente noenting, ble helt gal av det. men da er det mer normalt liksom. på kk sa de at fra uke 23-24 så kunne jeg regne med å kjenne det daglig, om ikke hele tiden, så daglig i alle fall! får ringe jordmor imorgen. laaaaang natt da ja. får ikke sove med sånne bekymringer jeg![&:]
men takk for svar!![:)][:)]

hei ,er du ennå våken ? Forstår deg godt,jeg-har hatt slike dager sjøl,men det har gått bra til nå da. Husk at barnet ikke har faste våken/sove perioder helt ennå,så det er ikke noe å ta påvei for,men ta deg en tlf til legen din i morgen hvis du er litt bekymret. Det hadde jeg gjort! Lykke til-alt er nok i skjønneste orden kan du skjønne. klem minna 

men liiitt rart er det jo å sove et helt døgn omtrent kanskje? uh....ille å gå sånn å være redd. rart hvor glad man blir i nurket man aldri har sett før:) hvor langt på vei er du?

Ring føden og hør om du kan komme inn på UL. Masse lykke til[:)]

Jeg hadde to dager forrige uke hvor jeg ikke kjente noe særlig spark. Kunne innimellom kjenne noe småromstering bare- veldig lite. Men etter de dagen, så vips, kom sparka tilbake.

Jeg ringte føden da jeg ikke hadde kjent noe til han på en stund. De sier man skal gjøre det. Og jeg fikk komme inn til UL.  Greit å være på den sikre siden[;)]

Det er nok ikke noe farlig, det er helt normalt at babyene er stille til tider.
Men klarer du ikke å slutte å bekymre deg synes jeg du skal ringe lege, jormor eller føden og snakke med de, er ikke godt å gå å bekymre seg.

Lykke til!

Sign.

ORIGINAL: munter

Det er nok ikke noe farlig, det er helt normalt at babyene er stille til tider.
Men klarer du ikke å slutte å bekymre deg synes jeg du skal ringe lege, jormor eller føden og snakke med de, er ikke godt å gå å bekymre seg.

Lykke til!

takk for alle svar her! jeg ringte jordmor med en gang de åpnet idag tidlig og fikk komme inn med en gang! hjertelyden var helt perfekt og hun kunne visst høre sparkene i doppleren, men mente ungen lå med ryggen ut og at hun sparket i morkaka mi ellerno sånn at jeg ikke kjente det. hun sa også at jeg ALDRI skulle la det gå så lang tid igjen før jeg tok kontakt, skulle visst ikke gå mer enn 1-2 timer etter at jeg har drukket noe søtt før jeg tar kontakt neste gang det skjer. hvis det skjer igjen da..:) nå er jeg SÅ glad og lettet! livmora mi lå også godt over navelen så hun mente at lille frida vokste og hadde det flott inni der! HURRAAAA![:)][:)][:)]

Back
Topp