Uke 23 i morgen..

babyi2013

Flørter med forumet
Oppdatert!
Gruer meg veldig! Har ligget så å si hele dagen i dag, ligger å tenker på hva som kan skje. Hadde gått fint helt til idag :-( har to fødsler bak meg som startet 23+0, men siste fødsel holdt han seg inne til 24+6 og overlevde heldigvis :-) og en fødsel gikk ikke bra.. Er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, trodde dagen til 23 skull bli vanskelig men kanskje ikke så ille..

Oppdatering! Har vært på sykehuset en tur i dag og heldigvis så alt bra ut, livmorhalsen var 4 cm og lukket så da kan d nok holde en stund til! Feiret på restaurant og kjøpt inn sjokolade for lykken er stor etter gode nyheter :-) va verdt det å dra inn for å få den beskjeden for jeg var fullstendig nervevrak.. Så nå blir det kosekveld :-)

Forstår godt at du engster deg, kanskje prøve å gjøre noe koselig i morgen slik at du ikk tnker på det hele tiden, og får ødelagt hele dagen din. *lettere sagt enn gjort, i know**
Sender deg masse klemmer, dette skal gå bra.

Forstår godt at du engster deg, kanskje prøve å gjøre noe koselig i morgen slik at du ikk tnker på det hele tiden, og får ødelagt hele dagen din. *lettere sagt enn gjort, i know**
Sender deg masse klemmer, dette skal gå bra.
Signerer denne. Det kan ikke være lett når du har sånne tøffe opplevelser bak deg.

Uff, det høres tøft ut! Satser på at alle gode ting er tre!!!! En god dose rugestøv sendes til deg! :-)

Uff, skjønner at det er tøft! Håper den lille klamrer seg fast en god stund til også sender jeg over en klem til deg :)

Uff, det høres tøft ut! Satser på at alle gode ting er tre!!!! En god dose rugestøv sendes til deg! :-)
:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Får håpe det :-) greit med litt oppmuntring da ;-) takk :-)

Ja har mange kontroller, men synes det fortsatt er lenge med to uker imellom måling av livmorhalsen. Har ikke vært inne siden uke 21. Har en cerclage operert inn i uke 14 :-) vurderer å ringe sykehuset bare for en ekstra sjekk for jeg er så utrolig nervøs..

Ja har mange kontroller, men synes det fortsatt er lenge med to uker imellom måling av livmorhalsen. Har ikke vært inne siden uke 21. Har en cerclage operert inn i uke 14 :-) vurderer å ringe sykehuset bare for en ekstra sjekk for jeg er så utrolig nervøs..
Det synes jeg du skal gjøre. Er aldri noe greit å gå rundt å bekymre seg. Og det hjelper alltid å høre fra en kyndig at alt er bra. Lykke til ihvertfall! Krysser alt jeg har for at den skal holde seg der inne mange uker til!

Oi, så grusomt :( Syns og du skal ringe og forklare situasjonen din slik at du kan komme inn en tur. Håper babyen holder seg inne til i Mai! Ser vi har termin samme dag. Hvertfall inni magen til permisjon starter! Klem <3

Skjønner godt du er bekymret, uff kan ikke skjønne hvordan det må være...
Krev all oppfølging du kan få :)
Masse lykke til, håper du får gå gavid til mai!

Oppdatert :-)

Så bra at det så bra ut nå da:) Krysser fingrene for at den lille holder seg inne myyye lenger denne gangen:)

Å så deilig! Det er så fantastisk å få en sånn beskjed :) nå kan du nyte graviditeten for fullt :D

Så bra alt så bra ut:) aldri kjekt å gå å gruble:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp