Uke 21 og mistanke om lite fostervann

Huff, godt de sjekket så grundig og tok det så alvorlig!! Har opplevd morkakeløsning selv skjønner du og er livredd for det igjen, det er ingen kul opplevelse. Håper du får snakke med noen om dette i etterkant :Heartred

jeg hadde ikke lest så mye om morkakeløsning før nå etter fødsel. Og det er noe skumle greier har jeg skjønt. Så veldig glad jeg ikke tok de symptomene mett og heller dro på en ekstra sjekk. Hvordan oppdaget du morkakeløsning? Og gikk det fint?
Vi har nettopp vært å sett på jenta. Så lita, men likevel så perfekt. Hun sliter litt med nyrene så håper de kommer seg innen få dager. Hvis de er såpass skada så bestemmer nok legene seg for å opphøre behandlingen. Så krysser fingrene for de små miraklene nå

jeg hadde ikke lest så mye om morkakeløsning før nå etter fødsel. Og det er noe skumle greier har jeg skjønt. Så veldig glad jeg ikke tok de symptomene mett og heller dro på en ekstra sjekk. Hvordan oppdaget du morkakeløsning? Og gikk det fint?
Vi har nettopp vært å sett på jenta. Så lita, men likevel så perfekt. Hun sliter litt med nyrene så håper de kommer seg innen få dager. Hvis de er såpass skada så bestemmer nok legene seg for å opphøre behandlingen. Så krysser fingrene for de små miraklene nå
Er de mer skadet / umodne enn normalt ? :Heartpink

Gratulerer som mamma! :Heartred for et nydelig navn hun har fått :Heartpink Skjønner at dette skjedde fort, takk og lov at du dro innom sykehuset for sjekk, viser hvor viktig det er :love2 Hvordan er det med deg oppi dette nå? Igjen, gratulerer :love2

Og håper på mirakler sammen med dere - takk for at du holder oss oppdatert :Heartred

Jeg begynte å blø kraftig i uke 39, som om vannet gikk, men bare blod. Det ble full ambulanse og hastesnitt, og jeg fikk ingen samtale i etterkant!! Gikk heldigvis fint med snuppa vår :Heartred Hadde morkaken for nært åpning. De vet ikke om det har en sammenheng, de mener jeg hadde rier, men jeg kjente ingenting til det. Heldigvis så mener de det ikke er noen sannsynlighet for at det skjer igjen selvom det har skjedd før, 1% sjanse ekstra kanskje, av de 2% som er til vanlig. Men morkaka ligger helt likt nå som den gangen, så er veldig redd for at det skal skje igjen fordet, det er skumle saker som man ikke hører så mye om nei, men er gjerne det de er redd for ved smerter og blødning.

håper virkelig nyrene kommer seg på lille Maud!!

Sender mage gode tanker til dere!❤️
Håper nyrene kommer seg og at dere alle har det bra. Du er tøff som oppdaterer i denne vanskelige tiden. Masse lykke til!

Gratulerer med ei jente, med et nydelig navn:) håper hun holder seg stabil❤

Heier og håper på mirakler saman med dykk :Heartred:Heartred

Ååå gratulerer med en liten jente :love017 Vi har også vurdert Maud som navn! Men fy søren, det dere går gjennom nå må være utrolig tøft. Sender alt av styrkeklemmer!!! :Heartred Takk for oppdateringer

Gratulerer så mye med jenten deres! :Heartred Krysser alt jeg har for at nyrene kommer seg! :Heartred

Gratulerer med den perfekte lille jenta :Heartred Krysser fingre og tær for at nyrene blir bedre :Heartred

Nyrene har kommet seg, men de mistenker hjerneskade. Så vi må forberede oss på at vi må la henne gå. De skal ta ny vurdering imorgen, men skaden er nok såpass stor at det ikke er forening med liv.

Nyrene har kommet seg, men de mistenker hjerneskade. Så vi må forberede oss på at vi må la henne gå. De skal ta ny vurdering imorgen, men skaden er nok såpass stor at det ikke er forening med liv.
Så utrolig trist å høre. Har tenkt mye på deg :Heartred

Nei nei nei… Så ubeskrivelig grusomt :Heartred Jeg gråter for dere og det forferdelige dere står i nå!

Ord blir virkelig fattig i en situasjon som denne. Jeg er så lei meg på deres vegne, og håper dere har gode støttespillere rundt dere og i hverandre. Sender varme tanker :Heartred

Huff, det var trist lesing :Heartred håper mistankene deres ikke stemmer :( tenker på dere

Har ikke ord, så utrolig vondt. Sender deg en stor, stor klem :Heartred

Nei, så ufattelig urettferdig :Heartred For et nydelig navn på en liten skatt, Maud. Sender varme tanker og klemmer før imorgen:Heartred

Back
Topp