Uke 21, men

ORIGINAL: CogJ

veldig vanlig[:)][:)]

Du kan jo provosere den litt med sukker, dytting og massasje av magen[:)]

Sign[:)]

det var godt å høre. kjenner han noen ganger og da sparker han skikkelig[:D] Men når er det vanlig at det begynner sånn veldig? i uke 23-24?

Ja rundt uke 24[;)] (men det kan jo variere litt da fra person til person)
ORIGINAL: tammin

det var godt å høre. kjenner han noen ganger og da sparker han skikkelig[:D] Men når er det vanlig at det begynner sånn veldig? i uke 23-24?

Jeg skulle faktisk ønske at lillegutt i min mage kunne vært litt roligere jeg da.. Noen ganger så er det så utrolig mye liv at jeg nesten blir sliten.. [8D]

Jeg er også straks i uke 21 og har bekymret meg for akkurat det samme.. Får inntrykk av at det er så mange som kjenner spark nesten daglig..
Jeg snakket med jordmor denne uka og hun sa at det var veldig individuelt hvor godt man kunne kjenne det, og at det var helt vanlig å kjenne lite enda. -Så jeg ble iallefall litt roligere av det.. Hun sa også at cirka i uke 24 kunne alle forvente å kjenne mye mer.. Så vi får kanskje smøre oss med tålmodighet...

Vi får nok kjenne det tidsnok iallefall[;)]

ORIGINAL: gleder oss

Jeg er også straks i uke 21 og har bekymret meg for akkurat det samme.. Får inntrykk av at det er så mange som kjenner spark nesten daglig..
Jeg snakket med jordmor denne uka og hun sa at det var veldig individuelt hvor godt man kunne kjenne det, og at det var helt vanlig å kjenne lite enda. -Så jeg ble iallefall litt roligere av det.. Hun sa også at cirka i uke 24 kunne alle forvente å kjenne mye mer.. Så vi får kanskje smøre oss med tålmodighet...

Vi får nok kjenne det tidsnok iallefall[;)]

det er bra [:D] Da trenger vi ikke å bekymre oss[:D][:D]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: TereseS

Jeg skulle faktisk ønske at lillegutt i min mage kunne vært litt roligere jeg da.. Noen ganger så er det så utrolig mye liv at jeg nesten blir sliten.. [8D]

her og.. får så menssmerter etter hver omgang med han her.. hehe. .Syns han er mer våken enn han sover[8D] Kanskje han sover om natten da? hihi

Får faktisk ikke noe vondt, men det er jo HELE tida når han først begynner[8D] Ja, jeg tror også søvnmønsteret til gutten min er omtrent det samme som meg, for jeg kjenner han godt når jeg skal legge meg, men når jeg får roa meg gjør nok gutten det samme.. Og når jeg ligger og koser meg i senga og våkner da blir det liv! Så jeg HÅPER det fortsetter sånn. Hihi..[:)] Kunne vært greit å fått en baby som faktisk sover om natta[:D]

ORIGINAL: Skogsrypa

Siden jeg har foranliggende morkake har jeg hele veien kjent litt lite liv.. Nå er jeg snart i uke 26, og joda, jeg kjenner liv daglig, men det er bare noen perioder i løpet av dagen, og ikke så veldig kraftig.. Men skylder på den morkaka jeg..

Er jo ganske vanlig for de som har foranliggende morkake og ikke kjenne så mye liv! Også er det jo greit å vite hvorfor man ikke kjenner så mye og, kanskje? [:)]

Back
Topp