snart_mamma_til_nr_2
Glad i forumet
jeg syns jeg kjenner så lite spark[&o] er dette vanlig? kjenner noen små spark, men syns baby er for rolig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gleder oss
Jeg er også straks i uke 21 og har bekymret meg for akkurat det samme.. Får inntrykk av at det er så mange som kjenner spark nesten daglig..
Jeg snakket med jordmor denne uka og hun sa at det var veldig individuelt hvor godt man kunne kjenne det, og at det var helt vanlig å kjenne lite enda. -Så jeg ble iallefall litt roligere av det.. Hun sa også at cirka i uke 24 kunne alle forvente å kjenne mye mer.. Så vi får kanskje smøre oss med tålmodighet...
Vi får nok kjenne det tidsnok iallefall[;)]
ORIGINAL: CogJ
ORIGINAL: TereseS
Jeg skulle faktisk ønske at lillegutt i min mage kunne vært litt roligere jeg da.. Noen ganger så er det så utrolig mye liv at jeg nesten blir sliten.. [8D]
her og.. får så menssmerter etter hver omgang med han her.. hehe. .Syns han er mer våken enn han sover[8D] Kanskje han sover om natten da? hihi
ORIGINAL: Skogsrypa
Siden jeg har foranliggende morkake har jeg hele veien kjent litt lite liv.. Nå er jeg snart i uke 26, og joda, jeg kjenner liv daglig, men det er bare noen perioder i løpet av dagen, og ikke så veldig kraftig.. Men skylder på den morkaka jeg..