Uke 21. Liv?

Oktoberskatten

Oktoberskatt
Er i uke 21 i dag og har morkake som har festet seg på fremsiden i magen (ikke foran åpningen) bare på fremre vegg. Men jeg føler jeg kjenner veldig lite liv i forhold til hvor langt jeg er på vei, selv om morkake ligger sånn til...kjenner liv hver dag, men sjelden utenpå magen at jeg kan kjenne...noen med erfaringer? Førstegangsfødende:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også morkaken på fremsiden. Er uke 23 på torsdag å samboeren min kjente spark utenpå i går :) Så det kommer nokk snart :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Eg har morkako på bakre vegg, og har berre kjent liv utanpå nåken få gonga, 20+2 i dag. Trur absolutt ikkje du ska bekymra deg mtp at du har morkako på fremre vegg ;)

Jeg er 23 fullgåtte uker i dag å morkaka ligger foran her også. Kjenner tydelig spark utenpå å har gjort det i mange uker men det er langt, langt mindre og svakere enn når jeg ventet nr 1. Da lå morkaka bak på en måte å det er ingen tvil om at det er stor forskjell :-P

Jeg er straks 19, har kjent liv noen uker, men ikke spark, og ikke utenpå.. En annegangs. Høres helt normalt ut, ikke bekymre deg,!!

Jeg er 20+3 idag og kjenner ikke babyen sparke utenpå magen. Det er først nå de siste dagene jeg har kjendt en del liv inni magen hver dag, men fremdeles svakt. Jeg har også morkaken på fremre vegg. Tenker at det er helt normalt, og gleder meg til mannen kan begynne og kjenne det også om et par uker kanskje.

Takk for mange fine svar dere!! Da regner jeg med det er helt normalt..gleder meg sånn til å se tydelige spark hver dag<3 begynte å kjenne masse liv for ca 2 uker siden, men det har nå gitt slek litt..kjenner ikke like mye hver dag lenger heller, men kanskje mageboeren er inne i en slags "stille" fase i utviklingen eller noe?:-) er sikkert veldig normalt..haha:-))

Takk for mange fine svar dere!! Da regner jeg med det er helt normalt..gleder meg sånn til å se tydelige spark hver dag<3 begynte å kjenne masse liv for ca 2 uker siden, men det har nå gitt slek litt..kjenner ikke like mye hver dag lenger heller, men kanskje mageboeren er inne i en slags "stille" fase i utviklingen eller noe?:-) er sikkert veldig normalt..haha:-))

Eller at den ligger og sparker innover så du ikke kjenner det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei! Tror ikke du skal bekymre deg, det vil komme tidsnok :)
Jeg er 21+3 og kjenner liv daglig, men har kun opplevd å kjenne på utsiden et par ganger, sambo har ikke kjent noe enda... :( Men det kommer, og da blir det stas :D

Jeg er 21+3 og kjenner liv daglig, men har kun opplevd å kjenne på utsiden et par ganger, sambo har ikke kjent noe enda... :( Men det kommer, og da blir det stas :D

Ja jeg gleder meg også kjempe mye til min kjære også kan kjenne :-D han har kjent en gang allerede, men det var nok bare flaks...hihi:-))

Venter spent på prinsessen min

21+4 nå med morkake på fremre vegg. Kjente liv på utsiden av magen første gang i går kveld :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg er 21+5 i dag, og har kun kjent noen vage spark de siste par-tre dagene, men ikke på utsiden. Har også morkaka fremme. Hadde det i forrige sv.skap også, men kjente mye mer liv da. :)

Samme her! Uke 21 og har kun kjent liv daglig de siste 2 ukene. Bare såvidt utenpå magen, på tross av morkake på "innsiden" og at jeg er relativt slank. Blir artig mef mer tydelige spark :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har også morkaka i front, noen dager mer liv enn andre dager. Noen dager kjennes det ut som junior er på tur ut navlen, mens de to siste dagene har det knapt vært noe å kjenne... tror det er fordi jeg har befunnet meg mer i horisontalen enn i vertikalen hihi :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjenner gode bevegelser inne i magen, men ikke utenpå enda..men så lenge jeg kjenner _noe_ og merker at alt e bra med lille så gjør det ingenting!:-) men gleder meg masse til å se spark utenpå selvfølgelig..hihi :-D

Jeg kjenner spark morgen og kveld hver dag nå, men det er først de siste dagene det har vært sånn. Har kjent liv et par uker, men i starten var det veeeldig svakt. Har morkaka foran ifølge ul-papirene.

Er 22+1 :)

Jeg kjenner spark innvendig Heeele tiden nesten.. Forter meg for å kjenne, så kan kjenne "boblene" utenpå :) Men det er jo ikke harde spark, bare bobler :) Er 20+1 idag :) Hørte forresten hjertelyden for første gang på Doppler'n i går :) ❤️

Første gang jeg var gravid, var jeg langt utti ( 20-30 uker ) før jeg kjente noe.. Så du skal ikke bekymre deg :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Jeg kjenner spark innvendig Heeele tiden nesten.. Forter meg for å kjenne, så kan kjenne "boblene" utenpå :) Men det er jo ikke harde spark, bare bobler :) Er 20+1 idag :) Hørte forresten hjertelyden for første gang på Doppler'n i går :) ❤️

Første gang jeg var gravid, var jeg langt utti ( 20-30 uker ) før jeg kjente noe.. Så du skal ikke bekymre deg :)

Sendt fra min IPhone 5C :)
Kjenner meg litt igjen i det å skal forte meg å kjenne utenpå magen, men er sjelden så heldig assa..haha!
Så kos med doppler, har en jeg også men bruker den bare de dagene jeg evt føler jeg ikke har kjent nok liv eller bare er småbekymret..men har hørt hjertelyden på doppleren siden uke 17 tror jeg:-) veldig koselig! :)

Back
Topp