uke 20 og SF-mål?

3 barnsmamma 2012

Gift med forumet
Noen som har tatt SF-mål i uke 20? Hva var det på da?

Jeg var hos jordmor idag og da målte hun den til 15 noe som blir nedenfor det grønne feltet... (hun mente det var normalt og at det var først fra uke 24 det ville være "reelt", men når jeg ser på SF-mål fra forrige svangerskap samme uke var det 18 og dermed helt gjennomsnittlig...)

Hmm, er ikke det litt merkelig?[8|]

Skal i morgen på kontroll så håper hun måler det da...
Vet ikke om det stemmer det som hun sier at det fra uke 24 er reelt

hmm har begge gangene tidligere ligget under streken å litt langt ned på det grønne feltet,men har fått barn under 3kg da...samme gjør jeg denne gangen så regner med det blir en liten baby nå og...

Når skal jordmor måte sf? Har ikke blitt målt ennå[8|]

ORIGINAL: tiriltunge

hmm har begge gangene tidligere ligget under streken å litt langt ned på det grønne feltet,men har fått barn under 3kg da...samme gjør jeg denne gangen så regner med det blir en liten baby nå og...

Er nemlig noe sånt jeg stusser på her nå.....for Emilie var 3,8kg ca og lå hele tiden midt på snittet eller litt over på slutten.

OG denne gangen har jeg (frem til samme uke) lagt på meg MYE mindre ca 700g og sist gang hadde jeg ved samme kontroll lagt på meg 7,5kg. [8|]
Så derfor syns jeg det er rart at hun mener dette er normalt...

legen min sa også, at det ikke stemte helt før man var kommet over noen og tyve uker...

Fikk det målt i dag og da lå jeg litt under den røde streken. Er og 4 kg i minus på vekten men tror ikke det nå spiller så stor rolle. Kanskje når vi er lengre på vei...

ble fulgt opp begge gangene med ul og litt flere kontroller..første var under 2,5kg men kom til termin og neste var 2,9kg og kom over termin så vet ikke helt..

Back
Topp