Uke 20 - Halvveis!

Reneech

Blir kjent med forumet
Åhh, idag er jeg 20 uker på vei nøyaktig, og det er en smule bittersøtt altså. Jeg er glad for at jeg er halvveis, men samtidig er jeg allerede lei av å gå gravid (tro det eller ei..) jeg har plagdes med bekkenløsning allerede fra uke 7, hatt en ekstrem hodepine og kvalmen har nesten vært uutholdelig, og tanken på å skal ha det sånn her i (kanskje) 20 uker til gjør meg rett og slett motløs.. Jeg vil bare komme til dagen jeg skal få ut babyen min og holde skatten i armene :-)

For de som har nådd uke 20, hvordan er det for dere? :-)

Er 24+0 i dag, og har vært i fin form siden uke 12. Glemmer støtt og stadig jeg er gravid jeg. Glad kvalmen ga seg etter uke 12:)

Er 24+0 i dag, og har vært i fin form siden uke 12. Glemmer støtt og stadig jeg er gravid jeg. Glad kvalmen ga seg etter uke 12:)

Så heldig du er :Heartpink Jeg må jo si at det er litt trist at jeg føler det sånn, jeg får jo nesten dårlig samvittighet. Det har jo ingenting med at jeg ikke har lyst til å være gravid, det har jeg jo. Jeg er bare rett og slett sliten nå. Jeg er ikke mindre glad for at jeg bærer på et lite nøste :)

Åhh, idag er jeg 20 uker på vei nøyaktig, og det er en smule bittersøtt altså. Jeg er glad for at jeg er halvveis, men samtidig er jeg allerede lei av å gå gravid (tro det eller ei..) jeg har plagdes med bekkenløsning allerede fra uke 7, hatt en ekstrem hodepine og kvalmen har nesten vært uutholdelig, og tanken på å skal ha det sånn her i (kanskje) 20 uker til gjør meg rett og slett motløs.. Jeg vil bare komme til dagen jeg skal få ut babyen min og holde skatten i armene :-)

For de som har nådd uke 20, hvordan er det for dere? :-)

Jeg skjønner deg utrolig godt!!! Jeg er ikke 20 uker før på lørdag, og jeg synes det er skikkelig "etellerannetstygtord" og tenke på at jeg skal gå i like lang tid med oppkast og svimmelhet!!! Jeg følte det ikke slik da jeg først begynte på 2. trimester - da så jeg nemlig lyset i tunnelen og alle sa det skulle snart bli bedre, men nå har jeg begynt og miste troen på at 2. trimester skal bli tiden hvor jeg føler meg som meg selv igjen. Jeg håper tiden RASER avgårde!!!

Men - jeg er jo selvfølgelig kjempe glad for at jeg har muligheten til å gå gravid, men ser virkelig fram til å ha babyen min på utsiden :-)

Trøsteklem fra meg som forstår veldig godt <3

Jeg er heller ikke spesielt glad i være gravid dessverre, har mye plager og alt er andeledes... Har vært kvalm i 2,5 mnd men nå har det gitt seg, men det sitter igjen og har derfor lite energi! Så jeg jobber fortsatt 50% pga mye greier!!! Ush, jeg vil også ha bebisen NÅ!!!!!!!! Klarer nesten ikke vente jeg heller :) slitsomt dette her, skulle ønske jeg kunne kose meg sånn som jeg ser mange andre har det.

20+1 i dag.. Og magen er begynt komme ordentlig... Og det å vite at den skal bli myyyyye større liker jeg dårlig denne gangen.. SLiter også med bekkenet, så det blir noen lange 20 uker!!

Så heldig du er :Heartpink Jeg må jo si at det er litt trist at jeg føler det sånn, jeg får jo nesten dårlig samvittighet. Det har jo ingenting med at jeg ikke har lyst til å være gravid, det har jeg jo. Jeg er bare rett og slett sliten nå. Jeg er ikke mindre glad for at jeg bærer på et lite nøste :)
Lov å være sliten:) er verdt det til slutt, da er det glemt:)

Jeg skjønner deg utrolig godt!!! Jeg er ikke 20 uker før på lørdag, og jeg synes det er skikkelig "etellerannetstygtord" og tenke på at jeg skal gå i like lang tid med oppkast og svimmelhet!!! Jeg følte det ikke slik da jeg først begynte på 2. trimester - da så jeg nemlig lyset i tunnelen og alle sa det skulle snart bli bedre, men nå har jeg begynt og miste troen på at 2. trimester skal bli tiden hvor jeg føler meg som meg selv igjen. Jeg håper tiden RASER avgårde!!!

Men - jeg er jo selvfølgelig kjempe glad for at jeg har muligheten til å gå gravid, men ser virkelig fram til å ha babyen min på utsiden :)

Trøsteklem fra meg som forstår veldig godt <3

Tusen takk, klem til deg også :hug013

Hehe, Det er godt å høre at andre føler det på samme måte!
Jeg har alltid trodd at det skulle være så koselig å gå gravid med stor mage og at alt var så perfekt, men jeg sier det bare; dette er ikke noe jeg kommer til å glede meg til å gjøre en gang til altså! :laughing002
Det føles også "feil" å si til folk man treffer at man er lei, man får liksom litt rare blikk og alle forventer at du skal gå rundt å være i strålende humør osv. "Lei allerede? Haha! nei nå må du slutte å tulle med deg! ;)" f.eks.. :sick006

Jeg er 22uker i dag og hater å gå gravid, så føler med deg. Jeg var dårlig til uke 16. Og når kvalmen og hodepinen lettet så kom kynnerne. Nå er de så vonde at jeg er redd jeg blir liggende snart. Kan nesten ikke gjøre noe uten at de kommer. Fikk premature rier i uke 30sist.. men alt er verd det når ungen kommer :)

Tusen takk, klem til deg også :hug013

Hehe, Det er godt å høre at andre føler det på samme måte!
Jeg har alltid trodd at det skulle være så koselig å gå gravid med stor mage og at alt var så perfekt, men jeg sier det bare; dette er ikke noe jeg kommer til å glede meg til å gjøre en gang til altså! :laughing002
Det føles også "feil" å si til folk man treffer at man er lei, man får liksom litt rare blikk og alle forventer at du skal gå rundt å være i strålende humør osv. "Lei allerede? Haha! nei nå må du slutte å tulle med deg! ;)" f.eks.. :sick006

Haha - helt enig!! Jeg hadde gledet meg SÅNN til og gå stolt med fin og stor babymage og forberede alt til den lille kommer. Hva skjedde med det da?? Altså, jeg skal fortsatt ha flere barn men jeg kommer ikke til å glede meg til akkurat det å være gravid igjen :p ja jeg skjønner akkurat hva du mener, jeg også får den; du kan da ikke være LEI allerede!! - jo det er jeg faktisk og ord som "allerede" kan få meg i kjempe dårlig humør :p
SÅ godt og høre at flere er i samme situasjon :D vi får kjempe oss gjennom det og tenk på den lille (store) premien som kommer på slutten, da betyr 9 mnd med forferdelighet sikkert ingenting - til tross for at jeg har mang en kjeftestrofer klar :p

Har og bekkenløsning, men koser meg sånn med all bevegelsen jeg kjenner om dagen at jeg helt glemmer bort at det er vondt ;)

Gleder meg også stort til at lille frøken blir født. Har heldigvis ikke vært dårlig en eneste dag, så har vel kanskje et drømmesvangerskap.
Er trøtt og sliten, så orker ikke så mye (noe som irriterer sambo).

23 +3 uker jeg og har det veldig fint, vært plager med forkjølelse og uvi begynner å miste motet når det gjelder uvi. Andre kur med antibiotika og føler ikke det er ferdig.. Det holdes litt i sjakk iallfall

Back
Topp