Uke 17

AB91

Blir kjent med forumet
Det er nå 3 uker siden jeg var hos jordmor og hørte hjerteslag sist. Har hatt noen gode uker siden, uten noe bekymring (Hadde MA i fjor så har vært en del bekymra). Nå har det blusset litt opp igjen. Føler magen har blitt mindre, symptomene er svakere osv. Kjenner ingenting når jeg klemmer på magen.

Jeg vet at det sikkert er grunnløse bekymringer, men er litt godt å lufte seg til andre enn samboer. Tenkte å ringe jordmor da jeg våknet i dag tidlig, men de hadde stengt. I følge min trofaste venn Google leser jeg at flere har opplevd at magen "flater ut" litt på denne tiden, så for en gangs skyld ble jeg beroliget etter et google-søk.

Det er nå 3 uker siden jeg var hos jordmor og hørte hjerteslag sist. Har hatt noen gode uker siden, uten noe bekymring (Hadde MA i fjor så har vært en del bekymra). Nå har det blusset litt opp igjen. Føler magen har blitt mindre, symptomene er svakere osv. Kjenner ingenting når jeg klemmer på magen.

Jeg vet at det sikkert er grunnløse bekymringer, men er litt godt å lufte seg til andre enn samboer. Tenkte å ringe jordmor da jeg våknet i dag tidlig, men de hadde stengt. I følge min trofaste venn Google leser jeg at flere har opplevd at magen "flater ut" litt på denne tiden, så for en gangs skyld ble jeg beroliget etter et google-søk.

Jeg har det akkurat likt som deg!! Var på ul for noen uker siden, trodde også jeg kjente bevegelser, men så har det vært helt stilt..syntes magen er mindre, og har ingen symptomer.. Men så har jeg muligens kjent litt liv likevel og er kvalm igjen.. [emoji23][emoji85]

Jeg har heller ingen symptomer på at jeg er gravid for tiden. I dag er jeg 16+3, og det er bare 14 dager igjen til oul. Hadde virkelig trodd at jeg skulle være mer gravid da! Men her er det ingen gravidmage enda.. Synes den kan komme snart, så jeg ser litt gravid ut i det minste! Var til jordmor på tirsdag. Hun lyttet etter hjertelyd, og fant den. Hørte den klart og tydelig. Så selv om jeg ikke har mage, ikke er kvalm elle har noen andre symptomer på at jeg er gravid, så banker det et lite hjerte under navlen min<3

Lykke til videre, håper bekymringene dine slipper taket!!

Samme her. 17 uker i dag og ingen tegn til babymage og lite tydelige symptom utenom hodepine og Sliten.

Har fått kommentarer at « du har begynt p få mage»men lite vet de at dette bare er magefett jeg hadde fra før + litt oppblåsthet etter måltider:hilarious:

Men. Det skal sies at jeg merker et snev av noe som kan ligne på babymage på morgen, helt til jeg går å tisser for etter det forsvinner den:shifty:

Da kommer de dumme tankene inn noen ganger altså! Hjelper heller ikke at jeg drømte for noen dager siden at baby i magen var død:eek: sikkert bekymringer som har satt seg i drømmene.

Samme her. 17 uker i dag og ingen tegn til babymage og lite tydelige symptom utenom hodepine og Sliten.

Har fått kommentarer at « du har begynt p få mage»men lite vet de at dette bare er magefett jeg hadde fra før + litt oppblåsthet etter måltider:hilarious:

Men. Det skal sies at jeg merker et snev av noe som kan ligne på babymage på morgen, helt til jeg går å tisser for etter det forsvinner den:shifty:

Da kommer de dumme tankene inn noen ganger altså! Hjelper heller ikke at jeg drømte for noen dager siden at baby i magen var død:eek: sikkert bekymringer som har satt seg i drømmene.
Jeg har også babymage om morgenen, men min forsvinner også etter at jeg har tisset.. Så venter så lenge som mulig før jeg går på do

"Godt" å høre at jeg ikke er alene :) Det er som sagt mest sannsynlig ingen grunn til bekymring, men godt å lufte seg litt. Har oul om 18 dager, håper jeg kan klare å slappe av frem til da.

Hehe ja, det er en kul her også på morgenen som forsvinner etter dobesøk, men kan ikke vente med å gå på do. Det må skje raskt!

Jeg var på ultralyd for to dager siden der alt var fint, og allerede nå føler jeg at ting har gått galt :p følte jeg begynte å få mage i går, men i dag har jeg flat mage igjen. Det blir fint når man kan kjenne spark skikkelig, så det blir mer virkelig at det er noe der. Jeg er 19+4 nå.

Back
Topp