Uke 17+3...kjenner ikke liv.....

kula1882

Betatt av forumet
Flere som ikke kjenne noe liv? Har vært på 2 UL og jeg var til legen for 10 dager siden å hørte hjertelyden. Kjenner at jeg blir alikevel stresset....
 
Jeg er også over 17 uker. Dette er mitt første svangerskap, så jeg har skjønt at man da ofte ikke kjenner liv før mellom uke 20 og 24, så jeg har egentlig ikke stresset noe med det. Men jeg kjenner på magen hver dag og leter etter bevegelse :0) En dag kjenner jeg det nok ;) Skal på UL 14 mai og gleder meg veldig til det.
 
Dette er mitt 3 svangerskap, skal på den ordinære ul 18 mai. Mulig morkaka ligger forran denne gangen for det gjorde den sist. Hadde vært så godt å fått et tegn
 
Skjønner deg godt. Det er jo det vi går og venter på i disse dager :0)
Men hvis morkaka de ligger foran er det vel kanskje vanskeligere å kjenne liv?
Barnet vokser mye de neste ukene, så jeg er sikker på at vi også snart blir sparka ;0)
 
Jeg er nøyaktig like langt på vei som deg (rockeren er feil), og har bare kjent noen vage bevegelser noen ytterst få ganger. Jeg har morkaken på fremre vegg, og da er det helt normalt å ikke kjenne noe særlig. Sa de ikke noe om det på UL? Så lenge du har hørt hjertet så må du ikke bekymre deg :) vær glad du har en rolig baby, kanskje han fortsetter med det ;) ellers så kan du jo kanskje prøve å drikke iskaldt vann, sette deg fremoverbøyd mot knærne, e.l. Og se om du kan kjenne noe da?
 

Så godt å lese at vi er flere:)

Detter er 5t barnet og jeg kjente liv i uke 13 sist gang. Denne gang er det ingen tegn. Har også vert på ul tidligere å hørt hjertelyd i uke 15. Men samtidig blir jeg usikker på om det er noe liv jeg kjenner eller ikke til tider. 

Håper vi alle sammen kjenner snart:)

 
kjente liv i uke 18 første svskap, uke 19 andre avskap, denne gangen... er nå i uke 15... kjenner nada, men stresser ikke før i uke 20 hvertfall :) Det kommer, og da tenker du... oj, dette har jeg jo kjent før... :) hehe.. koselig... slapp av du.. :)
 
Tror nok ikke du skal bekymre deg så voldsomt, som de andre sier, kan det være at morkaka ligger foran, eller at babyen feks sparker innover mot ryggen din, da kjenner man heller ikke noe:))
 
Dette er 3. svangerskapet mitt også. Jeg kjenner liv daglig og har gjort det en stund, men det er ikke like sterkt som i forrige svangerskap. Morkaka var ikke på framsiden, men alle foster/barn er vel forskjellige. Ikke bekymre deg, plutselig en dag vil du kjenne tydelige spark og bevegelse fra den lille! 
 

Første gang jeg var gravid kjente ikke jeg heller noe før jeg var 21+4, 

så det er nok helt bra alt inni der ;)

 
jeg er 19+4 og kjenner ingenting. men paa UL sto alt veldig bra til! saa slapp av! :))
 
Jeg er 17+3 nå og kan ikke si med sikkerhet om jeg har kjent noe eller ikke. Har iallefall ikke kjent noen skikkelige spark, men tror jeg har kjent noe boblinger og små små små antydninger til bevegelser fra lille. Jeg har morkaka på fremsiden av magen, hadde det med storebroren også, og da kjente jeg de første tydelige sparkene i uke 17 en gang.

Nå har jeg begynt å ligge å kjenne etter om jeg kjenner noe på kveldene når jeg har lagt meg, så håper det ikke er så lenge til lille gir livstegn fra seg. Har vært på mange ul'er og hørt hjertelyden mange ganger, så vet at alt er ok.
 
Fremdeles ikke kjent liv, så jeg ringte JM i går og jeg fikk komme dit og hun prøvde med doppler. Vi hørte et bankende hjerte Veldig betryggende
 
Back
Topp