Uke 16 - mindre mage

Marsjenta87

Andre møte med forumet
Er i uke 16, og syns plutselig magen virker mindre enn tidligere. Sikkert bare mindre oppblåst vil jeg tro. Men flere som opplever det samme?

Samme her :) Føler meg ikke like oppblåst og har gått ned et par kilo. Men tror det er veldig normalt. Er det første barnet ditt?

Uke 17+4 og jeg opplever også at magen er mindre nå enn før. Var skikkelig oppblåst i starten, så regner med at dette er normalt :)

Samme her også, var større og følte meg mer stappa i uke 13-14, nå i uke 15 er magen mindre og føler meg ikke stappa på samme måte! Tror endelig det er en liten babykul som synes og ikke bare luft og tarmer :laughing002 :love7

Her også går det litt opp og ned. Det kommer nok an på hva man har spist, om man har vært på do og alt det der.

Gikk dere ned i vekt også, når magen ble mindre?
Gått med 1,9 kilo siden fredag (!) Og lurer på om det er fordi jeg har korona (jeg spiser) eller redusert oppblåsthet...

Gikk dere ned i vekt også, når magen ble mindre?
Gått med 1,9 kilo siden fredag (!) Og lurer på om det er fordi jeg har korona (jeg spiser) eller redusert oppblåsthet...
Jeg har ikke gått ned, men har du fått mer fortgang i tarmene f.eks. Kan utgjøre litt på vekta om tarmene er fulle eller tomme!

Samme her, har også hatt fuskete matlyst så vil tro jeg faktisk har gått ned litt (regner med at det er helt ufarlig da jeg i utgangspunktet er nok litt overvektig). Også mulig mindre oppblåst ja..

Back
Topp