Uke 16. Føler meg ikke gravid

Malloo

Betatt av forumet
Noen som har/ eller hatt det likt? Føler meg ikke gravid.. ingen symptomer utenom tisser ofte. Og er jo ikke bevegelser enda heller så blir litt bekymret :( 3 uker siden forrige ultralyd og 4 uker til neste.. ventetiden er laaaang!:nailbiting:
 
Tror de aller fleste har det slikt rundt den tida der - meg selv inkludert :)
 
Hadde masse symptomer tidligere: kvalm, oppkast, trøtt, vondt i bekken/rygg++

Nå er jeg bare kjempe forkjøla :arghh: Men har vondt i bekkenet, tisser ofte... Skjønner det er litt sånn nå, at symptomene minker..
 
Jeg har det på samme måte. Er 16+1
Men jeg har veldig høy puls.. gjerne 88 når jeg sitter helt i ro, det er mitt eneste symptom.

2.5 uke til OUL :(
 
Enig med deg, jeg kjøpte meg doppler for å stilne den verste panikken <3
Lånte en av en venninde i dag (skal levere den etter jeg har testet, vil ikke fortsette å bruke) men tror jeg fant hjertelyden hans :dummy: Litt vanskelig å skille fra hva som er min egen hjertelyd og ikke, men fant en som virket raskere enn min, syns jeg hørte litt bevegelse inni der også!! :)
 
Har hatt det sånn helt siden jeg ble gravid. Hadde null symtomer de første 10-12 ukene, nå kommer det og går litt, men fortsatt veldig lite. Men ser jo at magen og puppene vokser. :happy: 18 + 0 i dag.
 
Lånte en av en venninde i dag (skal levere den etter jeg har testet, vil ikke fortsette å bruke) men tror jeg fant hjertelyden hans :dummy: Litt vanskelig å skille fra hva som er min egen hjertelyd og ikke, men fant en som virket raskere enn min, syns jeg hørte litt bevegelse inni der også!! :)

Du hører veldig stor forskjell på din egen og babyens lyd. Sjekk videoer på youtube for sammenligning.
 
Hadde det slik jeg også :happy: Ble annerleder når man kjenner mer og mer liv fra mageboeren:Heartred
 
Kjenner følelsen :( har heldigvis doppler så jeg kan høre, når jeg blir helt tullerusk :p 18+0 i dag, å kjenner fortsatt ingenting.. Hører det er helt normalt, å mulig morkaka er forann.. Har ul til mandagen, så gleder meg masse til da..
Er så kjedelig å gå å føle at man ikke er gravid..
 
Kjenner følelsen :( har heldigvis doppler så jeg kan høre, når jeg blir helt tullerusk :p 18+0 i dag, å kjenner fortsatt ingenting.. Hører det er helt normalt, å mulig morkaka er forann.. Har ul til mandagen, så gleder meg masse til da..
Er så kjedelig å gå å føle at man ikke er gravid..
Jaa da går tiden ekstra sakte føler jeg, med morkaka foran.. finner du hjertelyd hver gang med doppler? Hvor ofte prøver du? :)
 
Kjenner til følelsen. For ett par uker siden var j usikker - følte meg ikke gravid. Men så vokser jo magen. Nå kjenner jeg mer, «sliten» mage, magen vokser. Bestilt dopler, men «hjem-til-deg» postpakke tar tid.. trodde j skulle få den i dag..skal til jordmor torsdag, så da får j sjekk m doppler regner jeg med❤️
 
Jeg er 15+4 føler meg absolutt ikke gravid i det heletatt. Alle symptomer har avtatt og kjenner ikke voksesmerter/mensensmerter så mye mer. Jeg kjenner jo at noe skjer der inni, og en eller to ganger har jeg følt at noe snurrer inni der, så jeg kjenner jo at noe skjer. Kjøpte en dopple, men har bare brukt den to ganger ettersom de ikke anbefaler å gjøre det så ofte. Fant hjertelyden begge gangene. Tok litt tid for hjertelyden lå en del lenger ned enn jeg hadde forestilt meg, men fant den til slutt. Fant min egen puls veldig ofte da, men du hører godt forskjell. Hvis du er usikker på om det er din eller ungen sin så er det din for å si det sånn.

Begynner å bli så utrolig utålmodig på at magen skal begynne å vokse og jeg skal kunne føle meg gravid igjen.
 
Jaa da går tiden ekstra sakte føler jeg, med morkaka foran.. finner du hjertelyd hver gang med doppler? Hvor ofte prøver du? :)

Ja til nå har eg funnet hver gang .. Nei eg prøver å holde meg til 1 gang i uka, men d hender at d blir litt mer:angelic::angelic:
 
Back
Topp