Uke 15

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Er i dag 14+1 og formen er fortsatt elendig. Jobber to halvdager, og mer enn det klarer ikke kroppen! Ligger som et slakt på sofaen resten av kvelden med null energi eller overskudd. Er så lei!!! :( Er det noen som har kommet lenger enn meg som kan fortelle når formen blir bedre? :p

15+3 og 100% sykemeldt.. kvalm, kaster opp og skikkelig slapp..

En dag bak deg, men formen min har akkurat stabilisert seg! deilig å kunne jobbe fullt og ha mer energi enn tidligere (ikke flust, men mer). Tenk fine tanker, spis ting som ikke gjør deg kvalm så kan du kanskje føle deg litt bedre lykke til!

Jeg er 16+5, har vært veldig trøtt men ellers fin. Men merker no at jeg begynner å få vondt i bekkenet og at jobben tar på :( Pluss plutselig blitt morgenkvalm hvis jeg er sulten og ikke får i meg mat med en gang.

Håper at formen din kommer seg snart:)

Jeg har det som deg, krysser fingrene for at vi begge får det bedre snart!

14+4 og 100% sykemeldt.
Er kvalm stort sett hele dagen og tom for energi. Kaster sjelden opp. Har to små barn som jeg skal ta meg av. Klarer ikke å jobbe nå. Kan gå en krigen tur på butikken, eller et lite besøk. Men da er jeg helt gåen etterpå. Er så lei av å være kvalm. Men prøver å fokusere på den fantastiske premien vi skal få :)

Noen av dere som har prøvd akupunktur mot kvalmen? Vurderer det nå.. lei! Igår kastet jeg opp 5 ganger! :-(

Gått to ganger i uken uten hjelp, tar også stemetil og marzine.
Bruker du kvalmestillende?

Nei, hverken legen eller jeg er fan av piller.. dyrt med akupunktur? Vet jo at noen har hjelp av det..

Nei, hverken legen eller jeg er fan av piller.. dyrt med akupunktur? Vet jo at noen har hjelp av det..

Det er forskjellig pris, spørs hvor du går. Jeg betaler 350 kroner gangen. Her må jeg gå på medesiner om ikke blir jeg lagt inn på sykehuset.

Jeg er i uke 17 og har faktisk blitt kvitt den værste kvalmen for 2 uker siden! Trodde aldri det skulle gi seg! Det blir nok bedre skal du se! Men jobber fortsatt redusert da kroppen er sliiiten etter all oppkast og ubehag! :)

Det er forskjellig pris, spørs hvor du går. Jeg betaler 350 kroner gangen. Her må jeg gå på medesiner om ikke blir jeg lagt inn på sykehuset.

Off.. kjedelig at det er så ille. det er absolutt kvalmen som er verst her - får i meg både mat og drikke.. og når jeg kaster opp spiser jeg bare litt mer når jeg blir sulten igjen.. ingen fare med innleggelse - da hadde jeg seff tatt medisiner!

God bedring!

Håper formen bedrer seg fremover for deg, slitsomt å være i så dårlig form over legere tid:(
Skal selv være veldig fornøyd med formen så langt og er 14 uker på vei, er bare sliten/trøtt på kvelden og har opplevd kun noen dager med kvalme og hodepine. Jeg jobber fremdeles 120% (har to jobber, og har sagt opp den på 20%)
Det går greit så langt men ser frem til å bare jobbe 100.
Håper på mer energi da!!

Back
Topp