Uke 14: Brystene dine gjør seg klare til amming

M

Moderator Kristin

Guest
Fått smerter i isjasnerven fra korsrygg og bak låter på høyre side :(
 
Begynner på uke 14 i morgen (13 + 6 i dag) - og kjenner på ryggsmerter i korsryggen. Litt på grunn av jobb, litt på grunn av magen.
 
Puppene mine har vokst en størrelse, for nå er bh-ene mine for små igjen... Føler de vokser hele tiden og husker nesten aldri størrelsen min siden det forandrer seg så fort. Tror jeg har I eller J nå. Uff det er så tungt. Kvir meg til fullamming og K- eller M- størrelse. Pluss smerte*** da.
 
Puppene mine har vokst en størrelse, for nå er bh-ene mine for små igjen... Føler de vokser hele tiden og husker nesten aldri størrelsen min siden det forandrer seg så fort. Tror jeg har I eller J nå. Uff det er så tungt. Kvir meg til fullamming og K- eller M- størrelse. Pluss smerte*** da.
Hvor kjøper du Bher? Tror jeg må opp i størrelse snart som jeg ikke finner i vanlig butikk..
 
Change og Marinka. Har veldig problemer med å finne ammebher. Boob har noen, men syns ikke de gir veldig god støtte. Bestilte fra England forrige gang jeg ammet, men det var vanskelig å finne riktig størrelse.
 
Ja melk ja! Jeg har begynt å få ut væske fra puppene o_O
Og så passer ikke bhene mine lenger så har bare gitt opp, og gått til amme-bher. 16+4
 
Back
Topp