Uke 13-føler meg bare feit!

Prøveren93

Flørter med forumet
Jeg er 13 uker på vei nå, og har alltid gledet meg til å få gravidmage. Men nå for tiden føler jeg meg bare skikkelig feit. :-O Magen er nesten som normal på morgenen, men blir større og større utover dagen! :-/
Er det bare meg, eller er det flere som har samme følelsen? Og når er det evt at magen blir hardere? (Er førstegangsgravid)

Det er bare denne tiden her.. Jeg har også en mage som blir større og større utover kvelden og bare føler meg lubben.
Snart popper den frem og blir en hard babykul og da føler man seg som regel finere :-)

Samme her, er 12+4 i dag og føler meg bare tykk.
Er første gang for meg også, har en del venninner som er gravid og på de kunne man se det fra uke 18-20 før det så de også bare tykke ut. hehe
heldigvis har ikke vekten gått så mye opp i vekt enda, så regner med at alt av tarmer blir presset oppover, og da ser man større ut.

Jeg er også bare kvapsete. Magen er ganske stor, men det er jo ikke der baby er :D den er like over skambeinet! Det er utrolig forskjellig når magen kommer og når den blir hard, men det blir bedre og bedre etterhvert. Gleder meg jeg også til den blir litt hard, men husk: da blir det vanskelig å ta på seg sokker, sko, plukke opp nøkler og barbere musa ;) ikke bare bare med mage heller :P

14+5 og ser bare ut som jeg har spist litt ekstra godis ;) magen kommer vel fort nok og kommer sikkert til å bli like lei den på slutten som med de to første :p

Så godt å høre at det er flere som føler det slik! Har allerede fått kommentarer som: "Har du allerede fått mage...det var tidlig det!". Ikke akkurat trivelige kommentarer å få når man føler seg feit :-P Menmen, ska bli artig når det blir "skikkelig" babymage etter hvert ;-) Så får evt samboeren dra på meg sokkene, skoene, ta opp nøklene, og sutre litt pga ubarbert mus :-D

Så godt å høre at det er flere som føler det slik! Har allerede fått kommentarer som: "Har du allerede fått mage...det var tidlig det!". Ikke akkurat trivelige kommentarer å få når man føler seg feit :-P Menmen, ska bli artig når det blir "skikkelig" babymage etter hvert ;-) Så får evt samboeren dra på meg sokkene, skoene, ta opp nøklene, og sutre litt pga ubarbert mus :-D

Folk er ikke akkurat gjennomtenkte!

Hehe, du får gi han utfordringen å barbere om han tør ;)

Har det helt likt her, og gleder meg til det blir ordentlig babymage og ikke bare fett og luft :p

Samme her. Har en mage som eser utover i løpet av dagen. Føler meg superkvapsete!

Haha kjenner følelsen! Jeg er egentlig ganske slank så det var ganske vanskelig å bare føle seg "tykk". Men nå i uke 15 føler jeg meg mye bedre, ingen tydelig gravidmage enda (2gangs) men føler meg av en eller annen grunn ikke så dvask lengre. Den blir mye hardere etterhvert, det skal jo bli en hel baby inni der.

Jeg er også bare kvapsete. Magen er ganske stor, men det er jo ikke der baby er :D den er like over skambeinet! Det er utrolig forskjellig når magen kommer og når den blir hard, men det blir bedre og bedre etterhvert. Gleder meg jeg også til den blir litt hard, men husk: da blir det vanskelig å ta på seg sokker, sko, plukke opp nøkler og barbere musa ;) ikke bare bare med mage heller :P
Haha,jeg vet! Intimbarbering blir ekstremsport! ;) Hihi...

Back
Topp