Uke 13-3 og kraftig blødning...

White Rose

Andre møte med forumet
I går var jeg med minstemann på førskoledag. Ikke før kommet inn og satt meg ned så fosset blodet. Je merka ingenting. trodde jeg tissa på meg og løp på do. Å joda blodet randt :(
Måtte bare la sønnen være igjen der (læreren sa det var ok) Å haste med sykebil til s-huset. Jeg er livredd. De tar UL å der er enda liv i bebien. Å det konstanteres at jeg blør fra morkaka. Jeg er nå kommet hjem dagen etter. Blør fortsatt men UL i dag sa det enda er liv så da er det enda håp. Men de kunne ikke gjøre noen ting annet en å gi meg tabletter som skal stoppe blødningen. SÅ da er det bare å krysse alt som krysses kan å håpe at det går bra.
Noen andre som har opplevd lignende. Trenger noen oppmuntrende ord for å si det sånn.

Jeg har ikke opplevd lignende, men kjenner ei. Du får bare ta det så med ro du kan, og håpe at morkaka trekker seg bakover hvis den ligger over livmorhalsen. Men fant de ingen årsak til at det blødde, annet enn at det kom fra morkaka?
Sender varme tanker og håper at alt går bra!

Jeg har ikke opplevd lignende, men kjenner ei. Du får bare ta det så med ro du kan, og håpe at morkaka trekker seg bakover hvis den ligger over livmorhalsen. Men fant de ingen årsak til at det blødde, annet enn at det kom fra morkaka?
Sender varme tanker og håper at alt går bra!

Jeg har opplevd det samme to ganger under dette svangerskapet!
En gang i Uke 13 og en gang i Uke 16. Første gang forsto jeg ikke hva det var, kjentes som jeg hadde tisset på meg, andre gangen var akkurat idet jeg sto opp fra senga, ble litt panikkslagen og sto bare stiv som en stokk til det verste hadde gitt seg. Blødde så mye at jeg måtte gå flere skritt i min egen blodpøl :(
Var hos legen begge gangene med samme svar som deg, det var liv i bebis, men ingenting de kunne gjøre annet enn å eventuelt regulere mine blodverdier. 
Men du! Det har gått bra! (Bank i bordet) Har ikke hatt blødninger siden, og alt virker fint på alle tester. Han sparker og fjaser og maser inni der, og jeg er tilbake i jobb igjen :) Masse masse lykke til, krysser fingrene for deg :)

Jeg fossblødde to ganger i mitt første svangerskap.. Første gang i uke 12 og andre gang i uke 14.. De fant aldri ut hva som gjorde det, og jeg blødde faktisk da fra uke 14 til uke 19.. (Sånn ca..) Og babyen er nå blitt 4 år.. 
Viktigste er nok å slappe av, tenke positivt (selv om jeg vet ikke det alltid er lett)..! :-) Jeg fikk komme ofte til kontroll osv for min egen del.. :-)

Back
Topp