Uke 12!

Åh så deilig å nå 12 uker da! :) Jeg er nå 15 uker i morgen, men føles veldig beroligende å være over 12 uker :D

Så deilig, gratulerer :D En veldig deilig følelse..:) Jeg er selv 15 uker i dag! Hver uke blir som en liten seier i seg selv merker jeg :)

digg! Grattis :D Jeg ble 12 uker i går. men jeg klarer ikke slappe helt av enda likevel.. :( Men litt glad er jeg jo :D

Gratulerer til dere med endelig uke 12 :)
Hilsen ei som også er i uke 12 :) 12+5 :)

digg! Grattis :D Jeg ble 12 uker i går. men jeg klarer ikke slappe helt av enda likevel.. :( Men litt glad er jeg jo :D
Skjønner hva du mener. Er 16 uker idag og jeg klarer heller ikke å slappe av:shifty: merker jeg blir kjempe redd for hver smerte jeg får i magen ( noe som er hele tiden):p

Der traff vi endelig uke 12 :) fler som blit litt lettet? :)
Jaaaa :D Var på ul i går og ble satt tilbake to dager. Så da var jeg 12 uker :D Ble så letta! Og det ble mer virkelig når man så nurket og man blir satt til uke 12 :D Herlige tider!

Gratulerer! Og jaaa! :) Er endelig bikket 12 uker idag jeg også, det føles veldig betryggende og deilig! Men jeg må innrømme at jeg ikke kommer til å roe meg helt ned før jeg får se at det faktisk bor en liten skatt inni magen min.... det skal jeg få bekreftet og forhåpentligvis nyte om 10 dager på tidlig UL :love017

Back
Topp