Uke 12. vektøkning

Jeg er 15+0 og har gått opp 1,3kg så langt. Gikk bare opp 5 kg forrige svangerskap og, men da var startvekta 15kg mer enn denne gangen. I motsetning til sist, trener jeg fast nå, 2-3 ganger i uka. Regner med å måtte gå opp mer nå enn sist siden jeg veide såpass mye mindre ved start nå enn sist..men håper samtidig det holder seg på et fornuftig nivå! :hilarious:
 
Uke 13+3 og -3kg av startvekt enda, men ser ut til at vektnedgangen har stagnert så da begynner jeg vel å gå litt smått opp snart. Er nok en kombinasjon av kvalme og bedre kosthold. Levde ganske sunt før også men nå liker jeg ikke søtt i det hele tatt så spiser ikke noe godteri, brus osv i det hele tatt.
 
Er 12+4 og gått opp 1,5 kg. Har ikke fått trent siden uke 6-7 på grunn av kvalme og ekstremt trøtthet. Har også måttet spise heeele tiden for å holde kvalmen litt i sjakk:confused:Håper på bedre tider snart:happy: Hadde en startvekt på 57 kg.
 
Jeg har lagt på meg 7 kg. Uke 14+0 nå. Null energi til trening, lavt stoffskifte og god matlyst er en litt dårlig kombinasjon. Jeg var veltrent og slank i utgangspunktet så det er ingen som tror at jeg har lagt på meg så mye, men jeg både ser og føler det godt på kroppen.
 
Jeg er 14+3 og er 1,5kg under startvekt. Brekker meg en del i tide og utide, ergo lite matlyst og spiser lite. Det gjør dog ingenting ettersom jeg har nok kg fra før :troll: Forrige graviditet gikk jeg opp totalt 6kg, spiste sunt men med utskeielser og kos i helgene (og litt ellers). Legger raskt på meg til vanlig så tenker det er hyggelig av kroppen å holde litt igjen når jeg er gravid. Vektoppgang er super-individuelt ♥️
 
4 kg i uke 12 denne gangen. Imponerende med tanke på hvor kvalm jeg har vært :hilarious: Men har jo ikke blitt så sunt da, spist de få tingene som ikke har vært helt kvalmende...
 
Sist svangerskap gikk jeg opp veldig mange kilo, men de plasserte seg liksom rundt omkring på kroppen. Hadde ganske liten mage. Denne gangen har jeg foreløpig bare gått opp 1,5 kg, men magen er ganske tydelig. Veldig rart, syns jeg .
 
Back
Topp