Uke 12 startet med en tur på legevakten :( *Oppdatert*

Kaktus_86

Elsker forumet
Jippi, endelig uke 12 - Ånei! stor blødning 

Æsj, æsj, æsj.... 
Fikk komme inn på legevakten i dag tidlig pga en ny blødning (med koagel). Fikk gynekologisk undersøkelse. Hun så ikke noe som ga beviser i noen retning. Fikk beskjed om at det var vanskelig å si hva dette kunne være og jeg må ta helga til hjelp. Blir blødningen værre sendes jeg på St.Olavs, avtar det skal vi på ultralyd på mandag for å se om det fremdeles er et levende foster der. Godt at vi får komme inn så fort. 

Hun sa at vi godt kunne forberede oss på at det ikke er sikkert dette går bra, men at det er en mulighet for at blødningene kommer av andre årsaker. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Prøver å tenke at dersom babyen vår ikke ville blitt levedyktig er det bedre at det skjer nå, og at vi tross alt har gode sjanser for å bli raskt gravide igjen. MEN jeg håper jo og krysser alt jeg har for at dette går bra. Er ikke klar for å miste babyen min :( 

Håper dere andre jenter har en fin lørdag!!

Mandag 21.11:
Etter ei heller dårlig natt fikk vi komme inn på gyn. 9.40 i dagtidlig. Heldigvis ser det ut som alt står bra til med gullet vårt <3 Er så utrolig letta. 

Legen så en rest fra en blødning ved innvendig UL. Han mente at alle blødningene jeg har hatt denne uka skyldtes en blødning fra morkaka. Han sa at på dette stadiet i graviditeten vokser alt veldig fort og flytter på seg. Dette kunne føre til blødning. Mest sannsynlig vil det også komme litt til. Og nå trenger jeg ikke bekymre meg når det skjer :) 

Nervene har sittet langt ute, så er litt nedkjørt psykisk idag, men er så utrolig glad :D <3 12+2 og alt så bra ut. Nå kan jeg juble over å være ferdig med første trimester!!! 

Takk for all støtte og fine kommentarer fra dere jenter <3 

Krysser fingrene for dere!! Ikke morsomt å gå rundt og ikke vite.
Håper det ikke er noe galt :)

Håper alt er som det skal, håper du får slappe av og ser et levende foster på mandag!!

Føler veldig med deg, og håper at alt er bra med spiren i magen.

Jeg har en venninne som hadde en ganske stor blødning i svangerskapet, med mye koagulert blod. Hun var sikker på at det ikke kom til å gå bra, men på ul dagen etterpå så var alt bra.

Krysser alt jeg har for deg!!
Oppdatere oss når du vet noe mer.

Å nei.. bra du fikk komme til legen så fort, og at du får UL så fort som du gjør
Krysser fingrene masse for at alt er bra.. 
Hold oss oppdatert da..   

Takk jenter :) Vi håper alt er bra. Skriver igjen så fort jeg vet noe! 

Huff:( Krysser fingrene for at alt er bra! klem

HB88 skrev:
Krysser fingrene for dere!! Ikke morsomt å gå rundt og ikke vite.
Håper det ikke er noe galt :)

uff, stakkars dere/deg...Ikke moro å gå å ikke vite noe, håper alt er bare fint og at du får den lille juniskatten din:) Masse lykke til!!

huff, kan bare tenke meg til den følelsen du har inni deg nå... *grøsser*
Jeg håper virkelig det er en ufarlig blødning og at spira er sprell levende <3

Ei jeg kjenner hadde en ganske stor blødning over 4-5 dager, hun var sikker på at hun hadde mista, men babyen er fortsatt i magen og det går bare fint!

Tenker på deg, og ønsker deg masse lykke til på UL!

Dere er så søte <3 Takk for masse støtte! Det er veldig godt å snakke med andre som vet akkurat hvordan dette føles :) Blødningen roet seg og har kun hatt rosa på papiret resten av dagen, men har hatt en del "menssmerter". Tør ikke håpe enda og håper tiden går fort til mandag. 

emiliesin: Jeg hadde kun mens en gang etter jeg slutta på cerazette før jeg ble gravid, så vet ikke hvor regelmessig den var/er. Men dette føles veldig som en "mens". Håper jo på at det kan være noe sånt. Det var nok meg som skullle glise idag ja :) Ble ikke helt sånn :p 

off for en grusom opplevelse!!!!  Krysser fingrene for at alt går bra og at den lille babyen har det bra <3

-kommersnart- skrev:
off for en grusom opplevelse!!!!  Krysser fingrene for at alt går bra og at den lille babyen har det bra <3

uff, ikke noe gøy å lese. Krysser alt jeg har for at dette er ufarlig. Hvordan går det nå da? Har det roet seg?

lilletitti skrev:
uff, ikke noe gøy å lese. Krysser alt jeg har for at dette er ufarlig. Hvordan går det nå da? Har det roet seg?

Lurer jeg også på, får helt vondt jeg...
men må jo bare satse på att alt er i skjønneste orden :)

Det roet seg. Etter den store blødningen i går tidlig var det bare rosa/oransje resten av dagen. I dag har det foreløpig ikke vært noenting. Men har hatt mye stikkinger og murringer. Så jeg prøver å holde følelsene flate. Er det et uttrykk? :p Står opp og ringer gyn tvert de åpner linjene i morgen. Håper vi får komme inn fort. 

Sukk, jeg håper sånn at alt står bra til <3

Krysser fingrene for deg!! Håper alt er bare bra med den lille!:)
Vi er kommet like langt også, kan bare tenke meg hvordan det føles:( Klem:)

Håper du får komme inn med en gang imorgen. Masse lykke til! Krysser for at alt er bra med spiren din!

Back
Topp