Uke 12 - ingen symptomer..

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Noen som har det sånn? Blir litt utrygg kjenner jeg, samtidig som jeg tenker alt er bra.

Jeg hadde det sånn. Kvalmen ble plutselig borte, og føler meg mye mer våken. Fortsatt sliten til tider, men ikke i nærheten av slik det var. Så da ble jeg bekymret vet du;) Men var hos jordmor i går og da fant vi hjertelyden, så nå slapper jeg mer av:) Men alt er nok bra skal du se, og så er det forsåvid en befrielse når kvalmen og trøttheten slipper tak...da kan vi bare nyte:) Bortsett ifra at det ikke finnes klær som passer i skapet snart..... ;)

Er 15 uker nå og de fleste symptomene har vært borte de 3 siste ukene. Helt normalt. Har bynt å få litt 'murringer' igjen, men det er bare for at livmora vokser

Er 13 uker i morgen og har ingen tegn! Det har jeg ikke hatt i det hele tatt på disse 13 ukene !

Jeg syns det er godt, og litt skummelt :D er i London så passer fint at alle symptomer er borte, men nå vet alle at jeg er gravid.. Og det er en liten stemme som sier, tenk hvis... :p

Jeg er 12+1 idag og har heller nesten ingen symptomer, bare puppene som er litt tunge og ømme, men sånn har jeg hatt det allerede en stund så prøver så godt jeg kan å slå meg til ro med at alt er bra :) har en venninne som er gravid i uke 24 nå og hun sa hun hadde null symptomer fra uke 12-20 så da tenker jeg det er helt normalt! :)

Jeg opplevde det samme og ble kjempenervøs. Trodde jeg var i uke 10. Kontaktet lege, som tok hcg prøver med noen dagers mellomrom, og ble henvist til ultralyd på sykehuset. Der fikk jeg se at alt var bra, og jordmora sa at symptomene som regel forsvinner på denne tiden pga hcg-nivået synker. Så tror ikke du trenger å bekymre deg:)

Jeg har heller ingen symptomer lenger. Er 13 uker i dag. Med første hadde jeg null symptomer nesten hele veien, og husker jeg var ordentlig bekymret for om det virkelig var noe baby der inne;-). Nå, gang nummer tre, er jeg helt rolig og nyter det å ikke være dårlig:-)

Nyt det!!! Er så sinnsykt lei av å kaste opp at jeg tror jeg.. Spyr snart ;)

Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp av og til + vondt i korsryggen og fort sliten. Men i går fikk jeg plutselig angst for at det ikke er liv (sikkert fordi alle som trenger å vite det vet det nå). Kjenner jeg er litt redd nå også, har så lyst å kjenne livstegn!

Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp av og til + vondt i korsryggen og fort sliten. Men i går fikk jeg plutselig angst for at det ikke er liv (sikkert fordi alle som trenger å vite det vet det nå). Kjenner jeg er litt redd nå også, har så lyst å kjenne livstegn!

Kjenner meg veldig igjen i den plutselige angsten fordi alle vet om det..

Kjenner meg veldig igjen i den plutselige angsten fordi alle vet om det..
Uff ja, samme her... skulle ønske man bare kunne få livstegn når man ønsket det. Er 12+4 idag, og har nesten ingen symptomer heller... blir noen lange uker til oul :(

Back
Topp