Uke 12+5

Dere som er like langt, hvilke symptomer har dere?:) Har så å si ingen symptomer. kjenner dere noe til livmora? Kjenner livmora på morgenen. Men ellers kjenner jeg den ikke, og ikke noe mage. Har dere fått mage? Bare litt nysgjerrig jeg:)

14+1! Ingen symptomer i dag i alle fall! Kjenner kanten på livmoren ca 8 cm over skambeinet! Liker ikke å ikke ha symptomer...

Er 13+4 nå, men formen har vært den samme noen uker :) utrolig trøtt og uopplagt, kan lett sove 18 timer :o småkvalm innimellom. Ellers kjenner jeg ikke livmoren og magen har ikke komt :) annet enn det jeg har lagt på meg grunnet jeg ikke greier å være så aktiv.

12+5 idag jeg og:) merker kvalme, må leve på brødmat og lagt på meg 6 kilo !!!!!! Ikke gøy, men ikke rart... Har et strengt kosthold til vanlig, alltid lagt på meg bare av å se på usunn mat :p og nå lever jeg på boller for å ikke kaste opp-.- ellers lite symptomer :)

Er 11+4 og symptomene varierer nærmest fra dag til dag! En dag kan jeg være kjempekvalm, sliten og ømme pupper, mens den neste er jeg i superform! ;) gleder meg til å være meg selv igjen, syns jeg husker at energien og formen kom tilbake helt rundt uke 14 sist :) :)

12+4 i dag. Veldig oppblåst, men merker ikke livmora enda. Har lagt på meg 5 kg, og jeg har slitt med å legge på meg i alle år..hehe :p
Svimmel og fort sliten pga lavt blodtrykk

12+1 og samme symptomene som jeg har hatt de siste 4-5 ukene, av og på med kvalme, EKSTREMT TRØTT!!, allti sulten. Har den siste uken fått en liten kul fra skambeinet og opp til litt over navlen :) er også veldig hard og om i dette området :)

Back
Topp