uke 10, forandringer?

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Jeg var 10 fullgåtte uker i går, og fikk se en sprellende liten sak med bankende hjerte på ul forje mandag, altså når jeg var 9+2. Men i går kveld fikk jeg plutselig tilbake mens murringer i ryggen og magen, de ga seg med en natts søvn, merket ingenting i hele dag, før nå på kvelden igjen, innimellom kan det kjennes ut som om det strammer seg en sten nederst i magen.. Jeg blir jo så klart livredd og tenker det versTe. Noen andre som opplever noe lignende? 5 år siden sist graviditet, så jeg husker lite av hvordan det da var :)

Jeg hadde også en periode med veldig vondt i magen, akkurat som en klump nederst i magen. Tenkte egentlig bare at det var normalt, var hos legen 11+3 forrige mandag, da fikk jeg høre hjertelyden og han sa alt hørtes normalt ut. Så regner med at alt er bra hos deg også ;)

Jeg har det samme, å kan av og til kjennes som om det går veldig gale.. men er nåkk strekking i livmor, som noen kjenner mer enn andre ;) jeg har hatt det slik de andre 2 graviditetene også ;) så for meg er det en positiv tanke om at det er noe som vokser inni meg :)

Jeg er en skikkelig snik:p fødte i desember..... Jeg hadde mensmurringer gjennom hele svangerskapet å det er helt normalt :) livmora jobber mye hele tiden så igrunn er det et sundt tegn :)

Hvis det strammer seg samtidig så er det vel kynnere tenker jeg. Det har jeg masse av nå, hadde det så tidlig med minstejenta mi også. Ellers har jeg hatt murringer og strekkesmerter som har kommet og gått hele svangerskapene. Kjenner godt at noe vokser og tøyes. :)

Kynnere tenker jeg :)
De sier jo at menssmerter skyldes at livmora vokser, så jeg er bekymra for mangelen på det :p

Tror nok det er livmorbåndene som strekker seg.. jeg får det ofte vist jeg vrir meg fort eller snur meg..

Back
Topp