Ukas Da Damene Dro-tråd ;)

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: Bdancer

5 år med smok og bleie???[&:]

tisser i sengen kanskje?!
det er ikke unormalt at gutter har det problemet........................

Jenter også, jeg pissa i senga og buksa til jeg var 10...[&o] men slutta ganske tidlig med bleier fordiom egentlig...!

ORIGINAL: BollaOgRampen

Bleia på han gutten kan jo ha en grunn.. Kan være sengeveter.. men smokken va litt mye da [;)] Men men [:)]

Enig...

5 år med smok og bleie???[&:]

tisser i sengen kanskje?!
det er ikke unormalt at gutter har det problemet........................
Det er mer unormalt enn normalt på 5 år ja[;)] 
Og jeg synes det er ganske slemt å vise en snart skolegutt på tv med bleie på seg som kompisene i barnehagen ser, om han har spesielle problemer med det. Virker som de tror det er normalt og ikke tenker over det.

Ja, kan være enig der ja.. tenkte ikke på det !![;)]

Hvor gammel er han egentlig?
leste at han var 26 år når han falt for hun, da var hun bare 14.. hehe, tenkte siden de har laget taco sammen i flere år.....[8D]

Sammen i 10 år

Æ har så løst t å dains me dæ, stryk dæ over håret å vær go mot dæ!!! hæhæhæhæ....[:D][:D][:D]

t-skjorta til han ica-mannen: "spør meg om sunne middagstips" (eller lignende husker ikke ordrett). Og han som er så sunn... ikke en eneste grønnsak til middag og det tipset han ga til en pappa var karbonade, potet og saus og ikke noe grønnsaker.[8|] Tror ikke jeg hadde fått noen spennede og sunne oppskrifter av den fyren gitt.

Hehehehe... [8|]

ORIGINAL: Diddelidu

Ica-mannen på tlf med dama : "har nettopp spist taco jeg.. jaja.. det gikk nå greit det da"
gaaaaad... blir så flau på den mannens vegne[8|]

Tihi!

Oh,blir flau her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til og med katta søker ly![&:]

Lurer på hva de andre sir når han skal synge.....[8|]

Artigste av alt i kveld var jo "mykje lys og mykje varme" av de andre karan!:)

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

"Koret" fucker opp Lys og Varme [:(]

DET var surt det!![&:][:D]

ORIGINAL: Destiny85

"Koret" fucker opp Lys og Varme [:(]

DET var surt det!![&:][:D]

Off [&:][8|]

Han greide faderullanmei ikke å ha taco første fredagen da kjærringa var borte [8|]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!
"Vart førr følelsesmæssi, jah"

Så følelsesmessig at han mått spis på kjøkkenet istedet for stua som de pleide å spise på[8D][:D]

Go Signe.. Trodde hun var veeeldig sær, men hvis hun har vært utsatt for en badeulykke for noen år siden, så skjønner jeg faktisk..

Haha, stum av glede.

Yess.

Det der var ikke glede etter min mening.

han gutten som er seks år, bruker smokk OG bleie?[8|]

ORIGINAL: gira

som folk sier så kan han jo være sengevæter.
men smokken kunne di vel slutta med for lenge siden.

Syns de er tøffe som er med på dette jeg, står respekt av det når det sitter så mange dømmende folk i norges land å ser på alle fall!!

Haha, neste uke blir konge.. Gutten holder på å røpe til mora at de har kjøpt ny bil til henne [;)][8D][:)]

ORIGINAL: maryjoleen

ORIGINAL: gira

som folk sier så kan han jo være sengevæter.
men smokken kunne di vel slutta med for lenge siden.

ja det slo meg, men huff de kunne tatt på han en nattbukse kanskje.........er jo ikke så greit når man begynner å bli så stor å ha et slikt problem

Haha, neste uke blir konge.. Gutten holder på å røpe til mora at de har kjøpt ny bil til henne [;)][8D][:)]

haha, som jeg lo da han REIV til seg tlf[:D][:D]

Back
Topp