KrepsenErBlittMamma
Forumet er livet
Ringte nettopp Roger dama for å si han skulle ringe henne opp med hustelefonen?? [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen
Han greide faderullanmei ikke å ha taco første fredagen da kjærringa var borte [8|]Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!"Vart førr følelsesmæssi, jah"
ORIGINAL: Bleiemos
Han greide faderullanmei ikke å ha taco første fredagen da kjærringa var borte [8|]Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!"Vart førr følelsesmæssi, jah"
Forstår ikke at noen oppegående damer holder ut med noe sånt!![&:] Altså, det er jo kjempesøtt til en viss grad, men en plass må da grensa gå..[8D]
ORIGINAL: Burger
ORIGINAL: Heijdii
ORIGINAL: Burger
snart skolegutt og bruker sutt.. litt drøyt.. Men man er jo forskjellig..[8|]
jeg kjenner en som suttet på tommelen til hun begynte på ungdomskolen, så forkjellige er man ja ![8D]
Jo, men tommelen er vanskelig å fjerne, hehe
ORIGINAL: Refleksheks
Hoho - er det SANT?
Jeg klarer ikke scenene med ham uten pute foran ansiktet...
Jeg råtner !
ORIGINAL: Bleiemos
Forstår ikke at noen oppegående damer holder ut med noe sånt!![&:] Altså, det er jo kjempesøtt til en viss grad, men en plass må da grensa gå..[8D]
Han er for drøy!!Men må vel sies at gubben min lå på sofaen i 5 uker da jeg var borte på utplassering på Azorene [8D] Han ville ikke ligge i senga når jeg ikke lå der... heheheh...Men de to siste nettene før jeg kom hjem måtte han ligge i senga, for søsteren min skulle låne sofaen [8D]Men han spiser da for guds skyld taco og annen mat selv om vi pleier å spise det sammen [;)][8D] hehehe..