Ukas Da Damene Dro-tråd ;)

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Ringte nettopp Roger dama for å si han skulle ringe henne opp med hustelefonen?? [8|]

"Oi, der va d støv.. Hihiih, der va d støv, ja"
hæhæhhææ [:D]

Trur det [8D]

Og for en måte å vaske på.. Moppen overalt [8D][:D]

" men du....????.....jaja, blir nok bra! " [:D][:D]

Hvor gammel er han egentlig?
leste at han var 26 år når han falt for hun, da var hun bare 14.. hehe, tenkte siden de har laget taco sammen i flere år.....[8D]

Han greide faderullanmei ikke å ha taco første fredagen da kjærringa var borte [8|]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!
"Vart førr følelsesmæssi, jah"

Ler meg skakk av ica mannen altså[:D]

Slå meg i hodet og kall meg Bernt!!
Har de filma fatet med nachos lenge nå?

Ja, nachos, ikke taco detta!! [8D][8D]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Han greide faderullanmei ikke å ha taco første fredagen da kjærringa var borte [8|]

Forstår ikke at noen oppegående damer holder ut med noe sånt!![&:] Altså, det er jo kjempesøtt til en viss grad, men en plass må da grensa gå..[8D]

ORIGINAL: Burger

snart skolegutt og bruker sutt.. litt drøyt.. Men man er jo forskjellig..[8|]

jeg kjenner en som suttet på tommelen til hun begynte på ungdomskolen, så forkjellige er man ja ![8D]

ORIGINAL: Bleiemos

Forstår ikke at noen oppegående damer holder ut med noe sånt!![&:] Altså, det er jo kjempesøtt til en viss grad, men en plass må da grensa gå..[8D]

Han er for drøy!!

Men må vel sies at gubben min lå på sofaen i 5 uker da jeg var borte på utplassering på Azorene [8D] Han ville ikke ligge i senga når jeg ikke lå der... heheheh...
Men de to siste nettene før jeg kom hjem måtte han ligge i senga, for søsteren min skulle låne sofaen [8D]

Men han spiser da for guds skyld taco og annen mat selv om vi pleier å spise det sammen [;)][8D] hehehe..

Kommende skolegutt som holder på med smokkeavvenning? [8|]

ORIGINAL: Heijdii

snart skolegutt og bruker sutt.. litt drøyt.. Men man er jo forskjellig..[8|]

jeg kjenner en som suttet på tommelen til hun begynte på ungdomskolen, så forkjellige er man ja ![8D]

Jo, men tommelen er vanskelig å fjerne, hehe

Nå skal det sies at de fjerna smokken når hun var 10 år, så gikk hun selv over på tommel ![8D]
men er vell en vanesak, hehe..

Ica-mannen på tlf med dama : "har nettopp spist taco jeg.. jaja.. det gikk nå greit det da"
gaaaaad... blir så flau på den mannens vegne[8|]

ORIGINAL: Bdancer

5 år med smok og bleie???[&:]

tisser i sengen kanskje?!
det er ikke unormalt at gutter har det problemet........................

ORIGINAL: Refleksheks

Hoho - er det SANT?
Jeg klarer ikke scenene med ham uten pute foran ansiktet...
Jeg råtner !

Men han greide det nå, så ringte han kjærringa for å si at det gikk bra.. [8D]

ORIGINAL: Bleiemos

Han er for drøy!!

Men må vel sies at gubben min lå på sofaen i 5 uker da jeg var borte på utplassering på Azorene [8D] Han ville ikke ligge i senga når jeg ikke lå der... heheheh...
Men de to siste nettene før jeg kom hjem måtte han ligge i senga, for søsteren min skulle låne sofaen [8D]

Men han spiser da for guds skyld taco og annen mat selv om vi pleier å spise det sammen [;)][8D] hehehe..

Mannen din er tøffere enn toget!!!![8D]

Bleia på han gutten kan jo ha en grunn.. Kan være sengeveter, va det sjøl..
men smokken va litt mye da [;)] Men men [:)]

Back
Topp