• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ukas bildekonkurranse uke 17

juuli

Elsker forumet
Da er det bare å komme seg ut å jakte på hestehov....

For ukas tema er...............

Min første hestehov

Reglene finner du her
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14096981&mpage=1&key

Tidligere brukte temaer:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17250321&mpage=1&key=?

Men jeg har et lite problem...Onsdag så reiser Thea og jeg til tønsberg en ukes tid...blir vanskelig for meg å lage en avstemning.... Er det noen frivillige her som har mulighet? Hvis ikke så lager jeg den på mandag[:)]

ååå!!!
Fint tema!!!

Hurra!!! [:D]

Her er mitt bidrag...
Alt skal smakes på....[:D]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ååå!!!
Fint tema!!!

Her er mitt bidrag!

Så fint bilde!! Hun ser så tankefull ut..[:)]

ORIGINAL: juligullet09

så utrolig nydelig bilde juuli

Tusen takk[:)] Finn en hestehov i grøftekanten du også[:D]

Kul tema [;)] Passar perfekt för vi har massa tussilago här hemma [:D] så ska försöka hinna med o ge mig ut o ta några bilder innan vi åker imorrn. (Annars finns det ju såklart tussilago i sverige också då [;)])

fant en i går men troooor kanskje det er en løvetann [8D] får jeg være med alikevel [:D]

ORIGINAL: dommett

fant en i går men troooor kanskje det er en løvetann [8D] får jeg være med alikevel [:D]

greit for meg altså. men egentlig tror jeg det skal godt gjøres å finne løvetann alt nå... men,men..... [8D][8D]

ORIGINAL: juuli

ååå!!!
Fint tema!!!

Her er mitt bidrag!

Så fint bilde!! Hun ser så tankefull ut..[:)]

hehe.. ja og det hun tenkte på var "jeg MÅÅ smake på denne fine gule greia"[8D][8D]
for jeg hadde mitt svare strev med å få tatt bilde uten at den gikk i munnen.. [:)]

hehe, nei kanskje det er en hestehov da...den var bare så lang. føler de ofte er så korte [:D]

greit for meg altså. men egentlig tror jeg det skal godt gjøres å finne løvetann alt nå... men,men..... [8D][8D]

hehe, måtte bare le litt av dette for hun ser skikkelig sint ut på den hestehoven og sitter klar med knyttneven liksom [8D]

hehe, måtte bare le litt av dette for hun ser skikkelig sint ut på den hestehoven og sitter klar med knyttneven liksom [8D]

Og jammen ser det ut som du har funnet en løvetann du[;)] Men løvetann må vel være lov det og[:D]

hehe [:D] er jo så varmt her i sør vet du
ORIGINAL: liv09

Og jammen ser det ut som du har funnet en løvetann du[;)] Men løvetann må vel være lov det og[:D]

Jeg så en løvetann i Grimstad idag, og tenkte på dette at Dommett hadde fått beskjed om at det sikkert ikke var løvetann for det var nok for tidlig! så jeg hadde tenkt å skrive at det var ikke for tidlig her på sørlandet hvertfall... 

jeg har også sett  løvetann (flere steder), men ingen hestehov... [:)]

Back
Topp