uka som står for tur

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Da har vi kommet til uke 29 i kalenderen.
Så hva er deres planer for denne uka?
 
mine planer sålangt:
Mandag svangerskapskontroll hos lege
Torsdag svangerskapskontroll hos jordmor
Fredag Moldejazz en kort tur og Kino.

og en dag innimellom der skal mamma komme på besøk:)
 
Er på ferie i Fredrikstad så planen er å leke strandhval, kanskje en dag på kongstenbadet, allsang på grensen på onsdag og kino en kveld. [emoji23][emoji106] Så vil vel gutta på en og annen pokemonjakt i byen.
 
Mandag skal jeg på kafé med ei venninne og senere middag hos mamma.
Tirsdsg skal jeg skrubbe ned badet og gjøre klar stelleplassen
Onsdag skal resten av 2 etasje vaskes grundig
Torsdag er det vekstkontroll, så pakke og senere besøk av ei venninne
Fredag reiser vi på hytta og blir til tirsdag :) Håper uka går fortfort, for på fredag tar mannen ferie :happy:
 
Jeg har time hos jordmor i morgen ettermiddag, ellers ingen konkrete planer foruten å lufte kidsa hver dag. Nå skal kanskje guttungen og mannen en tur til DK/Tyskland, fra tirs-ons eller ons-tors, da får evt jeg og jentungen finne på noe bare vi to.
 
Første ferieuke og null planer! Skal lese, slappe av, vaske babyklær og få gjort klart ymse ting i huset. Forhåpentligvis har jeg også mer overskudd til turer og bading :happy:
 
Her er vi på hyttetur og skal hjem tirsdag. Kontroll hos jordmor på onsdag. Ellers ingen planer utenom å få pakket ut etter ferie, shine hus og gjøre litt kjekke ting med ungene :)
 
Mandag skal jeg rydde pulten, spise lunsj med de på jobb som ikke har tatt ferie enda, dra på vekstestimering, pakke de siste småtingene for ferie, bli med ungene på jiu jitsu, ta nattoget nordover. Resten av uka: nyte å være på ferie langt hjemmefra uten noen ting på to-do-lista.
 
Mandag : Vaskedag
Tirsdag : Familien kommer på besøk fra Moss :)
Onsdag : middag/fest hos svigers med min fam, og gladmaten.
Torsdag : fjelltur/roadtrip m.fam!
Fredag bursdagsfest for svigersøster og gladmaten.
Lørdag: bursdagsfest for en kompis og gladmaten.
Søndag: håper på total avslappning :)
Fin uke med mye morro!
 
Denne uken har jeg tenkt å pakke fødebagen, bruke tiden på å rydde og ordne til lillegull kommer ut, møte ei venninne og dra på familiebesøk.
 
Tirsdag: Etterkontroll på føden, med gjennomgang av fødsel og obduksjon av morkake, samt plan for evt nytt svangerskap.

Fredag: Brullup.

Alle dager: puppetrene Rolf så vi kommer oss hjem snart [emoji6]
 
Mandag : Vaskedag
Tirsdag : Familien kommer på besøk fra Moss :)
Onsdag : middag/fest hos svigers med min fam, og gladmaten.
Torsdag : fjelltur/roadtrip m.fam!
Fredag bursdagsfest for svigersøster og gladmaten.
Lørdag: bursdagsfest for en kompis og gladmaten.
Søndag: håper på total avslappning :)
Fin uke med mye morro!
Hva er gladmaten?
 
Tirsdag: Etterkontroll på føden, med gjennomgang av fødsel og obduksjon av morkake, samt plan for evt nytt svangerskap.

Fredag: Brullup.

Alle dager: puppetrene Rolf så vi kommer oss hjem snart [emoji6]

Er etterkontroll noe man må be om?
 
Idag: øyeundersøkelse og en rask tur innom mamma

Tirsdag: trolig besøk av venninne som har vært i Chile siden februar

Onsdag: kanskje stranden om fint vær

Torsdag: tur til helsestasjonen

Helgen: mannen jobber så blir nok rolig
 
Vi kom opp på hytta på fjellet igår kveld, her blir vi frem til fredag :) Fikse litt hjemme på lørdag, og så dra til Sørlandet på søndag for noen dager!
 
Reiser hjem fra Stord i dag, mannen jobber her nede to uker i slengen. På tirsdag blir det å reise til mamma og pappa for å få barnepass til onsdagens vekstkontroll på KK. På torsdag er det svangerskapskontroll hos jordmor. Helgen regner jeg går til aktivisering av ungene og kanskje vask av litt babyklær :)
 
Campingtur med ungene til i morgen. På onsdag kommer barnevernet pga. Et fosterbarn vi har. Torsdag tar vi en svipptur til Danmark. Fredag er det innflytningsfest på oss voksne. Resten av helgen har vi ingen planer. Men gleder meg fryktelig til neste uke, da mannen endelig har ei uke fri og vi skal på Sabeltann show :smiley-bounce016
 
I dag er det bytur med mine foreldre og ungene. Mannen jobber. Jeg skal en tur og farge vipper og bryn[emoji847]

I morgen er det familie sommerfest med hele familien. [emoji295]️

Onsdag sabeltannshow☠️

Fredag har jeg time hos jm.

Helgen blir stille og rolig.
 
Back
Topp