uhmm...

LilleMy86

Elsker forumet
da kan jeg jo mase litt om mitt da.. siden det er så lite som skjer her i kveld..
i de siste dagene har puppene klødd så fælt.. uff, funderer på om det er mangel på skylle middel i klærne jeg reagerer på.. så prøvde jeg meg på omelett idag, men neida..smakte bare vondt.. mens sambo syns det var godt..[&:]
har ikke hatt så masse murringer den siste tiden, det begynte rundt el, og sluttet for noen dager siden..
lurer litt på hva som skjer jeg..[&:]
 
takktakk. men denne mnd så har vi slått det fra oss egentlig, ikke hadde vi masse sex rundt el, bare 1 gang. og vi var begge på fest rundt el tider.. så sjangsen er jo mega liten..
men om så at det er en spire der, så er det nok en figther ja..[:)]
 
masse lykke til julian! jeg tror nok det er fordi jeg begynner å bli kjent med kroppen min igjen at jeg merker så mye rart.. puppene har jo klødd før, og jeg har aldri vært gravid![:)]
mensmurringer husket jeg ikke hva var før for 3 mnd siden.. så jeg har nok mye å lære ennå..
det er bare det med smakssansen jeg ikke har opplevd før, og det er virkelig ekkelt..[&:]
 
Håper det er spiren som har ødelagt smakssansene dine da. Skal se du tester pos. snart [:)][:)]
 
Back
Topp