Uhemmeligvenn!

Molly80

Forumet er livet
Vil lufte stemningen:
Bare kom over helt tilfeldig at august 09 har hatt uhemmeligvenn.. og synes det var en morsom ide.. Synes dere?

Altså at man melder seg på, og vet hvem man får gave av... Jeg lager ei liste over de som melder seg på, og sier feks at alle sender til den under seg på lista..[:)]

Hva tror dere?

ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline

Jaa, hvis fristen blir etter 28.Mai [:)]

det må den bli, jeg får ikke penger før slutten av mnd [:D]

ORIGINAL: pindus

Jaaaaa! Jeg er med på den! [:)]

Kanskje vi skal bli med for første gang :)
MEEEEN fristen må være i begynnelsen av juni for vår del :P

Tja, skal egentlig spare penger sia eg skal til syden men, kan vel kanskje bli med på noko sånt igjen no...[:)]

ORIGINAL: vetlemeg

Tja, skal egentlig spare penger sia eg skal til syden men, kan vel kanskje bli med på noko sånt igjen no...[:)]

trenger jo ikke ha så høy sum da.. skal egentlig ikke bruke så mye penger jeg heller, nå som permisjonen min er gått ut.. kremt...

ORIGINAL: stinemille

Kanskje vi skal bli med for første gang :)
MEEEEN fristen må være i begynnelsen av juni for vår del :P

Er forhåpentligvis en ganske trygg hemmeligvenn runde da, alle ser hvem som skal få gave av hvem [:)]

Vi kan sikkert si midten av juni, sånn rundt om en mnd. Må jo ha påmeldingsfrist også!

Jo, har lyst! Hehe. Men vet ikke om jeg tør, da det virker som de gavene jeg sendte sist forsvant i løse luften...[:(] Kanskje hvis jeg prøver et annet postkontor..[:)] Jeg tar sjansen og er med på dette!

jeg er med på alt som er gøy. hehe

Jeg stemmer heller for hemmelig UVENN

da vet man heller ikke hvem man har som uvenn, men greia der er at man skal sende noe man har i huset fra før av og som man ikke liker. (da gå det jo heller ikke ut over lommeboka i større grad enn porto siden man ikke skal kjøpe noe nytt....).

JEg var med på det engang på interiørforumet og fikk noen grisestygge duker fra 60/70-tallet i gave fra hemmelige uvenn.

ORIGINAL: Admiral von Sylvia

Jeg stemmer heller for hemmelig UVENN

da vet man heller ikke hvem man har som uvenn, men greia der er at man skal sende noe man har i huset fra før av og som man ikke liker. (da gå det jo heller ikke ut over lommeboka i større grad enn porto siden man ikke skal kjøpe noe nytt....).

JEg var med på det engang på interiørforumet og fikk noen grisestygge duker fra 60/70-tallet i gave fra hemmelige uvenn.

haha... Kan ikke du dra i gang det... blir GJERNE med på det å![:D][:D] Har mye "lekkert" i kjellern!

jeg er med :)

jeg er med på første ideen

med!

Godt forslag[:D]
Jeg vil være med [:D]

ORIGINAL: pindus

Jaaaaa! Jeg er med på den! [:)]

Back
Topp