Uhell?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Våre 3 barn er planlagt selv om de to minste er det bare 1.5 år i mellom. Nå er snuppa 7 mnd og kondomen sprakk på fredag kveld og når jeg gikk inn her for å sjekke har jeg eggløsning mellom lørdag-mandag. Jeg trodde vi var ganske på den sikre siden så tenkte ikke på nødprevensjon men nå leser jeg at det uansett ikke er ett tema da det ikke fungerer på de over 80 kg. Vi får ta sjansen men er det noen andre som har hatt noen uhell som resulterte i barn? Hvordan gikk det med familien? Her kommer det til å bli baluba. I så fall får vi 3 barn på 3.5 år og dette er min 4 og hans 5. Høres jo ut som vi er kaniner når jeg skriver det sånn. Føler at abort er helt uaktuelt for da gjør jeg det i så fall for alle andre sin skyld og ikke min egen.

Ville ikke tatt sorgene på forskudd. Ikke sikkert du har blitt gravid. Eggløsningen her er ikke nøyaktig - bare et gjennomsnitt. (Passer f.eks til min syklus). Dessuten er det bare 7 mnd siden du har født, så syklusen din trenger ikke være på plass heller. Ville ventet et par uker til du evnt kan teste.

jepp.. jeg amma mye enda. og vi skulle på fjellet med hans foreldre. jeg gikk på minipille som ikke funka(da jeg ikke helt klarte å ta den til riktig tid). Han skulle ikke ha sex på den lille hytta så skulle ikke ha med kondom(selv om jeg spurte om han burde d). Hadde oss musestille natt til søndag, og søndag hadde jeg elsmerter for første gang i mitt liv. var da 109 kg tror jeg. men vi var uansett langt unna nødprev :P Det ble baluba ;)

Ja, jeg ble gravid når jeg tok Cerazette. Så da ble det 3 tette da.. Fått mange spørsmål om vi ikke vet hva prevensjon er :rolleyes:

Selv om uhellet var ute så trenger jo ikke det bety at du blir gravid. Det er mye som skal klaffe, og i tillegg må jo et befruktet egg feste seg.

Men HVIS du blir gravid nå, så er mitt beste råd å følge hjertet og gi katta i hva andre måtte mene om det. Det er deres liv. :)

Funker ikke angrepilla på de over 80kg? Det ante jeg ikke!

Men, slett ikke sikkert du er gravid, mye som skal klaffe for at det skal bli baby :)
Det må du nesten bare ta når det eventuelt kommer, ingenting du kan gjøre nå uansett da! :)

Hva så om dere får 4-5 barn? Jeg kunne gjerne fått fire. ;) Drit i hva andre folk kanskje måtte mene. Å ta abort fordi du tror at folk vil synes at det blir veldig mange barn, blir rett og slett for dumt. Du skal jo leve med det valget du tar. Ikke ta det ille opp, jeg bare følte at det måtte sies ;)

Du går bare vente på å ta en test.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis det har skjedd et uhell så blir det et koselig uhell hvertfall:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hva så om dere får 4-5 barn? Jeg kunne gjerne fått fire. ;) Drit i hva andre folk kanskje måtte mene. Å ta abort fordi du tror at folk vil synes at det blir veldig mange barn, blir rett og slett for dumt. Du skal jo leve med det valget du tar. Ikke ta det ille opp, jeg bare følte at det måtte sies ;)

Du går bare vente på å ta en test.

Sent from my iPhone using BV Forum
Er fire barn mye synes du?? ;) her jeg bor er det ganske vanlig med 8-12 ;)

Ikkje ta sorgene på forskudd;) som de over sier så er det mye som skal klaffe. Lykke til:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjenner ei med 8 barn, alder 3,5 mnd til 22 år ;)

Håper det ordner seg, kun dere som kan bestemme kva som virker for dere :)

Ikke tenk for mye på det før du eventuelt tester positivt du. Ikke mye å få gjort med det nå uansett. Men alt går hvis det skulle vise seg at du faktisk er gravid. sikker tøffest i begynnelsen, men barna blir større de å. Pluselig kan eldste sitte barnevakt for yngste;)

Back
Topp