Uhell på ski

MissLeya

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg og mannen var nettopp på en liten skitur og når jeg skulle stå ned bakken datt jeg skikkelig rett på magen. Det var sånn at det gjorde skikkelig vondt og det var ordentlig hard skarsnø, så nå er jeg veldig bekymret for lille i magen Hva gjør jeg nå? Tar jeg kontakt med legevakta eller venter til i morgen og ringer fastlegen? Er 14+1

Jeg vet ikke, men jeg ville ringt legevakta med en gang og høre hva de sier. :)

Uff, så skummelt! Forhåpentligvis er den lille fortsatt godt beskyttet. Tok du kontakt med legevakt i går?

Tok kontakt med legevakt i går men siden jeg ikke hadde hverken blødninger eller vondt/kramper gikk det nok helt fint, er så liten enda og godt beskyttet heldigvis. :Heartred Og i fin form i dag også:Heartred
Men fikk meg en støkk altså, skal være mye mer forsiktig heretter

Tok kontakt med legevakt i går men siden jeg ikke hadde hverken blødninger eller vondt/kramper gikk det nok helt fint, er så liten enda og godt beskyttet heldigvis. :Heartred Og i fin form i dag også:Heartred
Men fikk meg en støkk altså, skal være mye mer forsiktig heretter

huff, så bra ❤️ Skikkelig ekkelt når man blir nervøs sånn, men ja- de ligger heldigvis godt beskyttet!

Godt å høre at det gikk bra ❤️ :love017 Jeg har vurdert å ta ski på bena i vinterferien, men jeg er så usikker på om det er lurt. Balansen som gravid har jeg hørt kan være litt dårligere, så da er det sikkert lettere falle. Tror jeg holder meg i hytten jeg, med appelsin og kakao i sofaen :dance008

Godt å høre at det gikk bra ❤️ :love017 Jeg har vurdert å ta ski på bena i vinterferien, men jeg er så usikker på om det er lurt. Balansen som gravid har jeg hørt kan være litt dårligere, så da er det sikkert lettere falle. Tror jeg holder meg i hytten jeg, med appelsin og kakao i sofaen :dance008
Det kan være lurt, evt kan du gå på ski der det er flatt/oppoverbakke også går du på føttene i nedoverbakkene Er det jeg tenker å gjøre heretter (er veldig glad i å gå på ski og det er jo veldig god trening )

Det kan være lurt, evt kan du gå på ski der det er flatt/oppoverbakke også går du på føttene i nedoverbakkene Er det jeg tenker å gjøre heretter (er veldig glad i å gå på ski og det er jo veldig god trening )

Enig med deg, ski er så digg! Begrense det til flatt og oppover høres lurt ut, og det er jo synd å la helt være! :happy090

Godt å høre det har gått bra!

Er jo såpass tidlig i svangerskapet enda at det skal litt til før fall får konsekvenser. Likevel viktig å være forsiktig:cat:

Back
Topp