uhell i barnehagen!!

Looney

Forumet er livet
VIP
Da har første uhell skjedd i barnehagen[:)]

Nicholas krabbet rundt på kjøkkenet etter lunsj, hun ene ansatte åpnet oppvaskmaskinen, Nicholas krabbet inntil den og la fingrene sine på innsiden av den åpne døra - men der er det jo glovarmt!!

Resultatet er brannmerker på finger tuppene og blemmer på 3-4 av de....

Han hylgråt i over en time, og hadde akkurat roet seg da jeg kom for og hente han....stakkars gutten min!!

Å neia....[&o][&o] Uff, stakkars liten...[:(] Får håpe det går bra med de søte små fingrene hans!!

ååååå stakkars! [&o]
Det er så trasig når sånt skjer......

Åååååå, stakar lille! [&o]

Uff nei og nei, stakkars di bitte små fingrene hans, også redd han må ha blitt [:(]
Uff slike ting er min største skrekk, dem burde følge mere med

Håper det går bra med lille Nicholassen
  [:)]

Å nei, får helt vondt jeg. Stakkar lille. Guri meg jeg tror jeg blir hjemme til hun blir 18 jeg[&o]

ORIGINAL: *MammaMø*

ååååå stakkars! [&o]

Uff, nei stakkars liten, ikke gøy når sånt skjer  [:(]  og det verste er vel nesten ikke og få trøstet selv[&o]

Han har ikke hatt noe vondt eller vært noe plaget av det i dag, så det ser ut til å gå veldig bra[:)] Gudskelov!!

lenechr: jeg synes seriøst du bør bli hjemme med Thea til hun er minst 18 ja[:)][:)]

ORIGINAL: Ida_83

Uff, nei stakkars liten, ikke gøy når sånt skjer  [:(]  og det verste er vel nesten ikke og få trøstet selv[&o]

ORIGINAL: *MammaMø*

ååååå stakkars! [&o]

sign, det er så grusomt
trøstrklem til Nicholas!!!

ORIGINAL: Juliansinmamma

Å neia....[&o][&o] Uff, stakkars liten...[:(] Får håpe det går bra med de søte små fingrene hans!!

Back
Topp