Uheldige barna mine.

Prøver på nr 3

Glad i forumet
I dag falt en del av tåneglen til sindre av. Det er rødt og ser ikke fint ut. I tillegg har han utslett på pompa som ikke ser bra ut. (lurer på om det er noe annet enn bleieutslett)
Natalie falt på en spiker å fikk et 10 cm langt sår på foten. Var en gammel og rusten spiker. Så i morgen håper jeg alt går bare bra[:)]

[:o][:o]uffda... også begge nseten samtidig[&:][8|][:D]

*blåsepå*

ORIGINAL: Mylady

Huff, uheldig dag[8|]
Håper alt blir bedre i morgen[:)]

ORIGINAL: *KidzMora*

I dag falt en del av tåneglen til sindre av. Det er rødt og ser ikke fint ut. I tillegg har han utslett på pompa som ikke ser bra ut. (lurer på om det er noe annet enn bleieutslett)
Natalie falt på en spiker å fikk et 10 cm langt sår på foten. Var en gammel og rusten spiker. Så i morgen håper jeg alt går bare bra[:)]

Har du vært på legevakten?

ORIGINAL: Puffen

ORIGINAL: *KidzMora*

Har du vært på legevakten?

Ringte de, men trengte ikke komme. Hun hadde fått stivkrampesprøyte når hun var ca 1 år å dem varte i ca 10 år sa de. Men måtte følge med det å rense ofte.

ORIGINAL: Mylady

Huff, uheldig dag[8|]
Håper alt blir bedre i morgen[:)]

Back
Topp