Uh... Bilseter...

Petrine Mushølbakken

Glad i forumet
Nå må vi prøve å dytte plass til 3 seter i bilden vår...

De to største har forholdsvis brede seter, izi up x2 + et eller annet billigsete som jeg har lyst til å bytte ut...

Det blir nytt sete til den lille som kommer i juli... mest sannsynlig et maxi cosi sete...

Noen som har forslag til noen "slankere" seter til ei på 5 og ei på 2, slik at vi får plass til alle i bilen? [;)]

Kjøpe større bil som gir dere plass til 3 seter???

Ta med bilen til butikken og prøv ut de forskjellige bilstolene!

ORIGINAL: ~Vimsa~

ORIGINAL: Petrine Mushølbakken

Nå må vi prøve å dytte plass til 3 seter i bilden vår...

De to største har forholdsvis brede seter, izi up x2 + et eller annet billigsete som jeg har lyst til å bytte ut...

Det blir nytt sete til den lille som kommer i juli... mest sannsynlig et maxi cosi sete...

Noen som har forslag til noen "slankere" seter til ei på 5 og ei på 2, slik at vi får plass til alle i bilen? [;)]

Hvilket sete er det? for hvis det er ungen din på 2 år som sitter i det så ville jeg ha bytta det ut til et bakovervendt sete(reger med at siden det er billig at det ikke er bakovervendt)

Hva med å gå til en forhandler som kan teste di forskjellige setene i bilen din[:)]

Ja, det er forovervendt, hun vokste ut av det gamle så dette er et midlertidig (ekstra sete liggende) til jeg finner et som jeg liker.
Ser nok ut til at jeg må ta en tur i butikke[:)]n ja

ORIGINAL: Raemec

Ta med bilen til butikken og prøv ut de forskjellige bilstolene!

Jepp! Britax er jo kjent for å ta relativt liten plass, da. Men det beste er rett og slett å prøve seg frem.

Hilsen Sicily [;)]

Back
Topp