Uhøytidelig gjettetråd :)

17. januar har jeg lyst til at hu skal komme :) har termin 18. Vil ha seinast mulig, selv om jeg så klart på en måte ønsker å være ferdig:) får jeg hu den 17 slipper jeg nemlig å bli satt igang den 18;)

Mannen har sagt 13 januar. Har følt litt på den datoen jeg også. Men her om dagen sa han plutselig 5-6 januar. Men jeg tenker fremdeles 13. Blir spennende å se.

Jeg tror i grunn at det blir fødsel innen tirsdag, da jeg er lagt inn på sykehuset. De frykta svangerskapsforgiftning, og i dag satte de meg i gang. Hadde alt for høyt undertrykk. Så nå går vi bare rundt og venter på at hun kommer, kjenner det blir oftere murringer nå. Men alt er bra, føler meg jo ikke dårlig heller.
Så spennende! Lykke til når det braker løs :)

Har termin 28.januar. Tipper det blir fødsel 14.januar!

Eg håpar han kjem 18 eller 23 januar, fordi eg har forhold til dei datoane, men så lenge han ventar til etter nyttår, og eg ikkje går så veldig på overtid, så er det i grunnen det samma for meg. Terminen er 22.jan.

Jeg har termin 16 januar.. tror datoen blir 12 januar.. men likevel redd for at jeg skal føde i jula innimellom ;)

Jag tror h*n kommer 4.januari:-)
Termin den 5.januari...

Back
Topp