Uhøytidelig gjettetråd :)

dumidalia

Gift med forumet
Hvilken dag/dato tror du at du føder?

Det er jo selvsagt helt umulig å si, men det hadde jo vært utrolig morsomt hvis en av oss faktisk traff :p

Jeg tror jeg føder 27. desember!

Jeg tror jeg føder 8.januar (termin 7.jan) :-)

Mååå jeg skrive en bestemt dato? :P
Jeg tror jeg føder før torsdagen :P (for da skal jeg nemlig inn på kontroll igjenn på sykehuset)

Må jeg skrive en dato så sier jeg bare... uhm.... hmm..... 23 eller 24 Des :)

Jeg har hele veien sagt 7 januar. Bare vet det skjer da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg tror 10.01, har termin 22.01, men tror (og håper) hun kommer litt før. Er redd jeg begynner og vente for tidlig...

Jeg tror han kommer den 13 Januar :) Har termin den 29. men jeg tror ikke jeg går så langt :)

Etter OUL er termin 13 januar, men den mer personlige(som jeg føler er rett) er 11 januar(er og den terminen jeg går etter), å jeg har altid følt noe med tallet 11, at noe skjer da... så da er det kanskje fødseln som skjer da :) Men hadde ikke gjort noe om han kom liiiit før... bare ikke før nyttår:)

Har termin 12 jan men føler og tror at jeg føder rett over nyåret :-) men blir heller ikke overrasket om han kommer i romjulen heller..:-)

ultermin 4 jan el mens termin 5 januar:)

Jeg tror i grunn at det blir fødsel innen tirsdag, da jeg er lagt inn på sykehuset. De frykta svangerskapsforgiftning, og i dag satte de meg i gang. Hadde alt for høyt undertrykk. Så nå går vi bare rundt og venter på at hun kommer, kjenner det blir oftere murringer nå. Men alt er bra, føler meg jo ikke dårlig heller.

Jeg tror i grunn at det blir fødsel innen tirsdag, da jeg er lagt inn på sykehuset. De frykta svangerskapsforgiftning, og i dag satte de meg i gang. Hadde alt for høyt undertrykk. Så nå går vi bare rundt og venter på at hun kommer, kjenner det blir oftere murringer nå. Men alt er bra, føler meg jo ikke dårlig heller.

Oioioi- MASSE LYKKE TIL KJÆRE DEG!!

Dette blir så Staas :)

Spennande, lykke til!! :)

Eg tippar 21.desember. Termin 5.januar... Føler meg veeeldig klar!!

Oi! Masse lykke til! :D

Termin 17 januar.. Tipper han kommer 23 januar eller når de tvinger han ut... ;-)

Back
Topp