uhøflig???

tamlin77

Glad i forumet
Igår kom svigerfar kl halv 10 om kvelden uten å ringe først. Han ringer aldri før han kommer bare dukker opp og går rett inn. Jeg hadde akkurat fått lagt vesla (endelig) og skulle vaske og koke flasker før jeg skulle legge meg også. Sambo var desverre ikke hjemme, så jeg ble nå sittende der å prate med han da. Han er veldig koselig, men sier ikke så fryktelig mye. Endelig kom sambo hjem, og svigerfar ble da enda lenger. Fikk ihvertfall vasket og kokt flasker da. Ble sittende til kl 1 i natt! Er det bare meg, eller er det uhøflig å sitte så lenge? Prøvde på alle mulig måter å hinte om at vi skulle legge oss.

Trur ikke mannfolk tenker sånn jeg...Ikke sikkert han veit hvor slitsomt du har det[&:] Men burde jo sjønt det...
Har ei svigerinne 500 m unna....dem kommer som regel når jeg skal prøve å sove litt på dagen, eller om kvelden da mini er grinete.... Hu stepper opp med 4 unger å, så trur ikke folk har vett noen ganger jeg altså![:@] men for all del, koselig med besøk når det passer sånn[:)]

ORIGINAL: Ritamor 26

Trur ikke mannfolk tenker sånn jeg...Ikke sikkert han veit hvor slitsomt du har det[&:] Men burde jo sjønt det...
Har ei svigerinne 500 m unna....dem kommer som regel når jeg skal prøve å sove litt på dagen, eller om kvelden da mini er grinete.... Hu stepper opp med 4 unger å, så trur ikke folk har vett noen ganger jeg altså![:@] men for all del, koselig med besøk når det passer sånn[:)]

Ja absolutt koselig med besøk også er ikke det. Men har alltid ringt først jeg når jeg skal på besøk for å høre om det passer. Men å bli til 1 om natta på en hverdag synes jeg er litt i drøyeste laget uansett.

syns egentlig det er litt uhøfelig å komme så sent jeg da :S med mindre det er noe spesielt.

syns egentlig det er litt uhøfelig å komme så sent jeg da :S med mindre det er noe spesielt.

signerer denne.

Jeg skjønner ikke at han ikke forsto selv at han kanskje burde dra av seg selv. Noen, kanskje særlig menn, tenker ikke på at andre har tenkt å ta kveld når klokka blir over elleve liksom. Jeg sier det som det er, jeg, om folk ikke har vett til å gå hjem av seg selv. "Vet du, jeg hadde faktiskt tenkt å legge meg. Enten får du bli med i senga, ellers så får du komme en annen dag" [:D] 99% tar hintet og går hjem da [;)][;)][;)]

ORIGINAL: 3 små engler

Jeg skjønner ikke at han ikke forsto selv at han kanskje burde dra av seg selv. Noen, kanskje særlig menn, tenker ikke på at andre har tenkt å ta kveld når klokka blir over elleve liksom. Jeg sier det som det er, jeg, om folk ikke har vett til å gå hjem av seg selv. "Vet du, jeg hadde faktiskt tenkt å legge meg. Enten får du bli med i senga, ellers så får du komme en annen dag" [:D] 99% tar hintet og går hjem da [;)][;)][;)]

Og 1 prosent blir med i senga?

ORIGINAL: tamlin77

ORIGINAL: 3 små engler

Og 1 prosent blir med i senga?

Det har faktisk skjedd at noen ikke tok hintet, så jeg gikk på badet og stelte meg og tok han/hun med på soverrommet. Sa at de fikk fortsette å snakke der inne siden de ikke hadde lyst å gå hjem... De gikk ganske fort hjem da [;)]

Back
Topp