ugh

x1xlille umulius

Gift med forumet
marcus har fått øyekatar[:'(][:'(][:'(][:'(]

det er første gang.. og håper det blir siste.. det er så (unnskyld) men JÆVLA
ekkelt[:'(][:'(] brekker meg og spyr nesten når jeg ser på han stakkar..

så har vært hos mamma idag så ho kunne ta bort gugga[:'(]
så imorgen blir det legen igjen da[:o] godt jeg har høstferie...

Tørk, tørk og tørk.... Da blir det jo ikke så mye hver gang[;)] Helsigvis er det fort borte da, i alle fall da Eirik hadde det (og jeg)[:)]

ORIGINAL: Snuppe*mor*

Huff, øyekatar er noe dritt, det vet jeg alt om[:'(]
Både jeg og storesnuppa får så lett katar og betennelser på øyet, så har det titt og ofte, og er storforbrukere av Kloramfenikol! Storesnuppa har vel hatt øyekatar rundt 10 ganger det siste året[:o] Fordelen er jo at hun begynner å like å dryppe seg hele tiden[:D] Men for noe herk, og så smittsomt da[:'(][:'(]

God bedring til Marcus[:)]

mhm[:@][:@][:@][:@] jeg tror jeg får det nå også.. jeg kjenner et små belegg på øynene pluss at jeg
føler meg små sliten i dem[:o][:o] det er bare så typisk om jeg og får det.. ugh[:'(]

ja vi tørka tørka og tørka.. mamma(mormor) var så flink så [:D]

Om han går i bhg, blir det hvertfall ikke siste gangen han får det! 

Men skyll masse med øyebadevann, og er det så mye puss som du sier burde du egentlig bare tatt turen på legevakta i dag, for da kunne du fått behandling, også når det er så mye puss går det veldig sjeldent over av seg selv...

ORIGINAL: nettemor

Om han går i bhg, blir det hvertfall ikke siste gangen han får det! 

Men skyll masse med øyebadevann, og er det så mye puss som du sier burde du egentlig bare tatt turen på legevakta i dag, for da kunne du fått behandling, også når det er så mye puss går det veldig sjeldent over av seg selv...

ringte legevakta for hadde tenkt å dra ned. og da sa ho at det var laaaaaaaaaaang
kø der og at vi ikke ville bli prioritert i det hele tatt.. så ho sa det at vi kunne bli
sittende noen timer. så var bedre å ringe legen imorgen[&:][:'(] pluss at hun ikke kunne
finne marcus på maskina si og lurte på om jeg huska rett om han var født 18mars06[8|]
ho trodde ikke på meg..

så da er det legen imorgen...

øyebadevann??

Back
Topp