Ugh, vektøkning ;)

Lillefnutt

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Sensommerbarna 2016
Jeg har gått opp en kilo på en uke nå! Håper virkelig det er pga det lille fnuttet inni der og ikke alt jeg har proppet i meg siste uka. Pluss mangel på trening :(

Jeg la på meg fra 61,5 til 69 forrige svangerskap, denne gangen var startvekta 67,5, håper inderlig kroppen ter seeg som sist og at det bare blir sånn 8 kg pluss nå også :)

La på meg 30(!) kg første sv.sk, 16 sist.... Nå håååååper jeg at jeg greier å holde meg til rundt 16 eller under denne gangen også... Bare kvalmen forsvinner og overskuddet kommer tilbake snart nå så man kan begynne å trene igjen!

Jeg gikk først ned 5 kilo sist, så la jeg på meg 25 :P Håper også på mindre vektøkning denne gang..

Jeg la på meg akkurat 12 kg sist. Men jg gikk ned først. Og jeg veide da bare 40 kg på det minste. Denne gangen håper jeg faktisk på å gå opp litt. Så jeg ikke går ned alt igjen. Jeg er ganske tynn.

Denne gangen er jeg ikke kvalm så kan godt hende jeg legger en del på meg :)

Hjelper vel ikke å veie seg etter all julematen disse dagen heller... :( Jeg har slitt med å gå ned i vekt og holde meg der de siste 5 årene. Kommer til å bli helt rart å akseptere at kiloene kommer på igjen...

Back
Topp