Uggen

Ville dere ringt om formen det siste døgnet var slik: startet i natt med diaré, gikk over til å kaste opp. Fikk endelig sove litt på dagen i dag, men er fortsatt veldig svimmel og uvel og har diaré igjen. Fikk også masse kynnere etter jeg kastet opp. Magen var steinhard i hele natt..

Har hatt uvanlig mye stikkinger og "støt" i underlivet siden 14 tiden i dag, blir nesten lammet til tider da jeg kjenner trykket presser på...var på kurs isted og på lysfest ute i barnehagen, kom nettopp hjem prøve å legge meg på sofan nå. Får en sånn følelse av at noe river i deg...satse på at det roer seg etter litt avslapping er jo ikke dirkete kjempe vondt men ubehagelig, det strekkes godt for å si det sånn :)

Ville dere ringt om formen det siste døgnet var slik: startet i natt med diaré, gikk over til å kaste opp. Fikk endelig sove litt på dagen i dag, men er fortsatt veldig svimmel og uvel og har diaré igjen. Fikk også masse kynnere etter jeg kastet opp. Magen var steinhard i hele natt..
Ja tror jeg ville ringt og bare hørt hva de mener. Det er jo ikke farlig det :) får jo hele tiden beskjed om lav terskel på å ringe føden. Og du vil jo ikke at noe galt skal skje fordi du ikke ringte ihvertfall <3

Back
Topp