Uggen

ML85

Forelsket i forumet
...og så himla irritert for tiden...
...Så da håper jeg det kommer noe positivt om ikke så lenge; )

Noen flere i samme båt kanskje? :)

Irritert, bekymret, tilløp til angst av INGENTING :P, stresset og sliten.... #babymixavhormoner#

Hehe. Du har testa positiv?
Får jo veldig dårlig samvittighet overfor 2 åringen som har fryktelig mye energi om dagen. Mora derimot kunne lagt seg på et rom å blitt der en stund; )

...og så himla irritert for tiden...
...Så da håper jeg det kommer noe positivt om ikke så lenge; )

Noen flere i samme båt kanskje? :)
Ikke så irritert men når j blir d blir j d liksom ganger 10..

Ellers så sliter j med magen j da. Vondt øverst i magen når j har spist, blir kvalm og har sug/smerter rett under ribbeina. Vært sånn i noen dager og har lurt på om d kan være noe magekatarr el no, så d er sånn sett utrolig vanskelig m symptomer.
Er jo kvalm/uvel, svimmel, sliten, både løs/fast mage, oppblåst, susete, varmere enn ellers og får plutselige frysninger m.m

Har noen her opplevd noe liknende eller?
Litt lei kan du si, men helt i orden om d betyr pos test om ei uke;)

Kjøp biola: ) det kan kanskje roe magen din litt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Er også veldig irritert og trøtt for tiden for småting. Var det første jeg merket sist jeg ble gravid.. men tørr ikke håpe på noe egentlig. Er sikkert bare kroppen som tuller med meg etter MA'en for nesten fem uker siden:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er også uvel og på en måte sånn ør i hodet til tider. Pluss veldig irritabel☺ skal på hytte tur i helgen og skal ha med meg test tenkte jeg når ikm er på mandag☺ krysser fingrene☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da håper jeg vi alle sitter med 2 streker snart:)
I dag var jeg jaggu sikker på at tanta kom, Det kjentes slik ut så måtte en tur på toalettet. Men nei da:)
Krysser fingrene for at hun holder seg unna.

Kjøp biola: ) det kan kanskje roe magen din litt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Jeg prøvde d, men d ble bare værre. D har blitt generelt litt bedre, men mer konstant.. Før var d bare om mårran nå er d hele tida, i tillegg til at j blir akutt kvalm og varm til tider.
Jeg har ekstremt mange symp., men d er jo så altfor tidlig så d må jo bare være noe annet..

Ikke annet å vente uansett!

Lykke til folkens:)

Jeg prøvde d, men d ble bare værre. D har blitt generelt litt bedre, men mer konstant.. Før var d bare om mårran nå er d hele tida, i tillegg til at j blir akutt kvalm og varm til tider.
Jeg har ekstremt mange symp., men d er jo så altfor tidlig så d må jo bare være noe annet..

Ikke annet å vente uansett!

Lykke til folkens:)
Ikke annet enn å vente uansett. (Mente j;)

Jeg er såå uggen på morgningen jeg!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Back
Topp