Uggen om dagen?

Lykkeliggravidigjen

Flørter med forumet
Noen som er ugne og trøtte ennå??

Jepp, jeg har sluppet unna det verste hittil- men så starter det opp nå??!! Trøtt som en strømpe hver ettermiddag/ kveld, og kvalm med oppkast på morgenen. Ikke kjekt å spy på jobb, men så lenge det skjer diskret på do så går det bra. Jeg håper UL neste uke gir meg en skikkelig energiboost!!

Jeg er slapp morgen, ettermiddag og kvikner til sent på kvelden...Føles som om jeg er fyllasyk hele dagen, alltid litt redusert!! Kvalmen øker bare på og jeg reagerer veldig på alt av lukter, spesielt bæsjebleiene til sønnen min og matavfall..

Håper jeg snart kvikner til, syns dagene blir så lange når jeg er så slapp hele tiden.

JAaaa...du er ikke alene der neJ..MEn d går jo framover..[:)] 
Syns nesten at d blir litt "rart" og noe som ikke stemmer om jeg ikke er "uggen" en dag nå?? Flere som har d sånn??

er fremdeles ganske trøtt og må ha en liten dupp på ettermiddagen! [:D]  kvalmen begynte å gi seg for 4-5 dager siden og det er herlig å ikke være så dårlig lenger! men kommer det matlukt jeg ikke liker, blir jeg kanon-dårlig! [:'(]  kan heller ikke vente så lenge mellom vært måltid! nærmer det seg tre og en halv time blir jeg kvalm,men ikke spy-kvalm,som jeg ble før! [:)] det blir nok bedre etterhvert! [:D]

Hehe, ja jeg og blir superskeptisk om formen er bra en lang stund. Blitt så vant med den konstante kvalmen vettu. [:)] Men jeg gleder meg noe sinnsykt til energien kommer tilbake, slik at jeg kan trene litt igjen...

Jepp er fortsatt ganske trøtt, og kvalmen kommer nå og da. Men er på bedringens vei [:)]

Jeg og går rundt og føler meg konstant "fyllesyk", småkvalm, svimmel, vondt i hodet, har overhode ingen energi, alt er et ork, trøtt.
Gleder meg til overkuddet kommer tilbake og jeg får "livet mitt" tilbake!
Bare det å lage frokost i dag tok all energien min og jeg måtte legge meg nedpå litt [;)][:D]
Men bebisen min har det bra, og det er det som er viktigst! 

er småuggen, ikkje direkte kvalm lenger trur eg. så søv eg ca 2 timer kvar dag på ettermiddagen... skulle tru eg var 90år... trudde trøttleiken skulle gå over når eg gikk frå en krevande jobb til avslappande skule(i forhald), men neida, like stuptrøtt.. er stortsett trøtt etter skule, uansett mengd med søvn...

Hos meg har kvalmen så godt som sluppet taket, ihvertfall når jeg passer på å spise senest hver 4. time. Er litt trøtt ennå da, men kanskje ikke så rart når jeg er i full jobb i barnehage. Til uka skal jeg fortelle nyheten på jobben! Blir spennende... Men har fått noen litt koseligere symptomer nå da, nemlig at puppene vokser fort nå! Skikkelig spreng altså, og de gamle bh-ene passer ikke lenger...!

Ja, er uggen enda, men er bare 9 uker på vei. Håper forma kjem seg FORT! Er sjukemeldt fra jobben, så er ganske lei av å gå hjemme og kvalme meg heile dagane [:'(] Hadde 2 dagar uten kvalme i helga, d vart ganske herlig [:D]

Jeg er virkelig uggen for tiden... Sykemeldt med ekstrem svangerskapskvalme... Håper det ikke varer like lenge som det kan vare... Orker ikke tanken på å gå sykemeldt i flere uker[&:]

kvalmen kom på en visitt til meg oxo.er kvalm hele dagen jeg da.sliten og trøtt og sover mye.er sykemeldt da,men håper denne kvalmen snart går over og jeg kan begynne på jobb igjen,da går nokk tiden litt fortere oxo.god bedring til deg..:)

Back
Topp