Uforsvarlig?

BergenBaby2015

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
hei og hopp! Ei nær venninne skal gifte seg i sommer, og i den anledning skal det være utdrikningslag i London (!!!). Lille jenta vår er 8mnd på denne tiden, og jeg er så usikker på om det er litt tidlig å reise bort. Tenkte bare å være med fra lørdag til søndag eventuelt. Alle jeg snakker med har ulike meninger :p hva mener dere? Erfaringer? Blir jo masse pumping, og masse styr sikkert... Men det viktigste er lilles trygghet.

Jeg ammet ikke da, men vi reiste på en planlagt tur med jobben til mannen da eldste var rundt 8mnd. Var borte torsdag-søndag. Han var veldig mye hos de fra før av, sammen med meg så han var helt trygg på de. Han kosa seg SÅ masse, og den som hadde det verst var mor:P men som sagt, jeg og han overnatta hos mine foreldre minst en dag i uka, ofte fler, så han var vandt med å være mye med de.
Hadde den ikke vært bestemt på forhånd hadde jeg blitt hjemme, men det gikk jo fint så jeg er glad vi dro:)

Enig med NikkiNickeløs - tenker at så lenge er trygg på de han skal være hos, så går det nok greit med en helg borte.

Lillesøsteren min fyller 30 i år og i den anledning skal vi ha en jentehelg på spa. Han skal i utgangspunktet være med mannen, men både svigermor og min har allerede sagt seg villige til å "låne" lillingen :P
Tenker det er greit

Det er egentlig bare litt over et døgn du er borte, og er babyen hjemme med en den er trygg på, så tenker jeg at det er greit :)

Far skal være hjemme med henne, så det bør vel gå bra? Han har all permisjon og, så hun er veeeeldig trygg på han :)

Tenker : reis og kos deg!! :) går nok veldig bra skal du se! Skal selv til Island i juni, og gleder meg enormt! Vet at lillemor vil få det fint hjemme sammen med pappan og storesøster!

Syns du skal reise og kose deg med god samvittighet! Det er jo bare snakk om en natt og hun er jo hjemme med pappaen sin som hun er trygg på ;)

En natt eller to hjemme ned pappa tenker jeg er uproblematisk. Sikkert lurt at de øver seg litt på forhånd - at han tar ansvar gjennom noen netter o l. Da er det nok lettere for alle tre å slappe av.

Jeg har egentlig behov for å være borte hjemmefra en uke når småen er 9 måneder, det synes jeg er vanskelig... Men håper på noen gode "prøver" litt nærmere i tid.

Jeg tror jeg blir å reise ja :) vi får "øve" litt, men far har allerede mye ansvar i heimen, da det er han som har mest permisjon :) blir sikkert litt deilig med en dag alene on, kanskje? Håper det, og at det ikke bare blir vondt!

En natt eller to hjemme ned pappa tenker jeg er uproblematisk. Sikkert lurt at de øver seg litt på forhånd - at han tar ansvar gjennom noen netter o l. Da er det nok lettere for alle tre å slappe av.

Jeg har egentlig behov for å være borte hjemmefra en uke når småen er 9 måneder, det synes jeg er vanskelig... Men håper på noen gode "prøver" litt nærmere i tid.
Det skjønner jeg kan bli vanskelig ja, men de sier det er værre for mor enn for barnet :)

Hei. Jeg skal på utdrikkningslag til søsteren min i slutten av april.
Lille gull er 5 måneder da. Vi skal til Barcelona så typen blir med og passer på han. Jeg tenker å ikke drikke på utdrikkningslaget men være edru. Han er da 5 måneder gammel. Hva tenker dere om å være borte fra gullet hele dagen og muligens natta i 2 dager?

Hei. Jeg skal på utdrikkningslag til søsteren min i slutten av april.
Lille gull er 5 måneder da. Vi skal til Barcelona så typen blir med og passer på han. Jeg tenker å ikke drikke på utdrikkningslaget men være edru. Han er da 5 måneder gammel. Hva tenker dere om å være borte fra gullet hele dagen og muligens natta i 2 dager?

Jeg skal det nå i mars. Invitert på bilutstillingen i Geneve. En drøm som går i oppfyllelse! Er ikke anbefalt å reise fra barna en helg så tidlig, men tror det skal gå fint. Veldig sosial liten plutt som slapper fint av med pappaen

Back
Topp