Uforklarlig barnløs - Verdt å be om second opinion ang behandling i påvente av IVF?

Tok du prøvene hos en klinikk eller hos vanlig gyn? Det skal jeg. Og skal forhøre meg om det samme på volvat neste uke.

Men skal sies at min fastlege senere henviste oss til en gynekolog som jobber med svangerskapsproblematikk og han var/er helt gull. Det var han som henviste oss videre til ivf og tok nye prøver. Der også kom svarene raskt.

Har vært og tatt blodprøver nå. Sykepleier mente de hadde vært raskere på amh-prøvene den siste tiden, og at det kunne ta 2-3 uker. Det hjelper jo på! Alle prøver unntatt amh ble sendt til fürst.

Fikk også med utskrift av mannens sædprøver, så den andre gynekologen på volvat kan se på dem. Så får hun se prøvesvarene mine fra januar i fjor. Er litt spent på om det er noen forskjell når dagens prøver er klare. Kan mye endre seg på et knapt år?

Har vært og tatt blodprøver nå. Sykepleier mente de hadde vært raskere på amh-prøvene den siste tiden, og at det kunne ta 2-3 uker. Det hjelper jo på! Alle prøver unntatt amh ble sendt til fürst.

Fikk også med utskrift av mannens sædprøver, så den andre gynekologen på volvat kan se på dem. Så får hun se prøvesvarene mine fra januar i fjor. Er litt spent på om det er noen forskjell når dagens prøver er klare. Kan mye endre seg på et knapt år?

Jeg fikk beskjed om at de måtte ta nye etter et halvt år, men om det hadde med tiden å gjøre eller om det var fordi det var en annen klinikk, vet jeg ikke …

Jeg fikk beskjed om at de måtte ta nye etter et halvt år, men om det hadde med tiden å gjøre eller om det var fordi det var en annen klinikk, vet jeg ikke …

Tror gyn nevne at prøvene ikke burde være eldre enn 6 måneder ved henvisning til IVF. Så da kan kanskje ting endre seg da når jeg tenker meg om :pompus:

Back
Topp