Ufora "parkdress"

SHS

Elsker forumet
Er det noen vits å kjøpe det nå, før de kan gå? F.eks. for å ha i vogna? Hva skal dere ha av ytterplagg til de små denne våren?

Vurderer å kjøpe en i litt god størrelse slik at han kan bruke den til høsten også[;)] Kan være greit å ha tenker eg for han vil sikkert ned å krabbe litt på bakken framover og da er det jo kjekt med klær som tåler det. Og fikk høre i butikken at man nesten ikke fikk kjøpt tynne parkdresser på høsten så nå er tiden for å kjøpe dem[:)]

Bruker Reima str. 74 nå. Bruker den i bilen hvis vi skal mye ut og inn, i vogn hvis han ikke skal sitte i pose, og kommer til å få masse bruk for den når utetreningssesongen med bikkjene drar skikkelig i gang, for da er han masse opp på armen og ser på.

Det er med andre ord lurt å ha en dress, men kjøpe en litt stor [8|] Vet mange sverger til Reima, men finnes det gode rimelige alternativer? Reflex? Stormberg? Hva med selebukse + jakke som de f.eks. selger på Lindex og H&M, noen erfaringer?

Det allra smartaste tycker jag är att köpa ett tvådelat set, då har man ju både jacka o byxor efter vad man behöver, om dom tex ska sitta i åkpåsen i vagnen så är det ju smart o bara ha en jacka man kan sätta på dom..När jag jobbade i barnehage(med 1-2åringar) så var de många barn som hade kläder från tex hm o lindex o de barnen var alltid lika torra under som de barnen med dyrare ytterkläder så det är inte priset som avgör utan vilken kvalitet det är på kläderna..Jag har aldrig använt dyra märken till Oliver o han har varit varm o go o torr ändå :)

her blir det ticket sin mørkeblå med masse stjerner på .:) http://1603237.shop12.dandomain.dk/shop/ticket-to-heaven-5100p.html denne er regndrakta,skal ha den som er allværs..fant bare ikke bilde

I og med at den antagelig ikke skal krabbes all verden i, så kan du godt kjøpe et rimeligere alternativ synes jeg. Antagelig trenger du 2 dresser ved barnehagestart uansett, og da kan du heller ha den "dårligste" i reserve.

Jeg synes Stormberg sine ofte er litt stive. Har mer sans for Polarn og Pyret da. Har ikke prøvd Reflex dress, men er fornøyd med Reflex generelt. Todelt er veldig upraktisk på både små og store barn etter min mening, blir for mye glipper osv. Hvilken str. skal du ha da? Ellos har helt ok dresser fra 86?

ORIGINAL: Aislin

I og med at den antagelig ikke skal krabbes all verden i, så kan du godt kjøpe et rimeligere alternativ synes jeg. Antagelig trenger du 2 dresser ved barnehagestart uansett, og da kan du heller ha den "dårligste" i reserve.

Jeg synes Stormberg sine ofte er litt stive. Har mer sans for Polarn og Pyret da. Har ikke prøvd Reflex dress, men er fornøyd med Reflex generelt. Todelt er veldig upraktisk på både små og store barn etter min mening, blir for mye glipper osv. Hvilken str. skal du ha da? Ellos har helt ok dresser fra 86?

Litt usikker på størrelsen også, men kjøper den nok litt stor så han kan ha den en stund.

Den pakka til Sportmann da? Inneholder MASSE, koster 399,-? Den går fra str. 86, men de er litt små. Dressen er fóra med et middels tykt bamsefór som man bare kan knappe av, så bli det bare en skalldress.

jeg kjøpte reflex sin parkdress og fleecedress(var ett pakketilbud på 499 for litt siden). er kjempe fornøyd!!:D bruker den i vogna og inn og ut av bil.

Jeg kjøpte ufora dress på reflex for en stund siden. Vi bruker den ut og inn av bilen, og ser for meg at den er kjekk i bæremeisen til våren. Nå har vi en fora vinterdress som han bruker når vi er på gå-tur med bæremeis og når vi kjører litt akebrett.

Jeg kjøpte reflex sin i dag! 299,- for den, og det er jo billig! Skulle være vandtett og, sikkert ikke like bra som reima, men hun kommer jo ikke akkurat til å være ute når det regner heller.

Jeg tenker det er kjekt å ha. I påsken så skal vi jo på skiturer og da må hun jo også ha noe å ha på utenfor pulken. Og bare snøen forsvinner så er hun stor nok til å være litt ute utenfor vogna selv om hun ikke kan gå. Men er glad jeg fant en rimelig en, så kan hun heller få en ny til høsten hvis den er blitt for liten. Synes det er viktig at de ikke er for store, for da klarer dem ikke begeve seg.

Back
Topp