ufff..

krølle..

Gift med forumet
jeg ble klippet ganske masse grunnet pannfødsel...og dermed maaange sting nedentil...nå er det 19 dage rsiden og har temmelig vondt ennå.... fra begynnelsen kunne jeg ikke sitte eller noen ting...det tok vel en og enhalvuke før jeg klarte å kjøre bilen f.eks...

men hvor lenge er det egentlig normalt å ha vondt??? burde jeg ringe legen å spørre om han kan kikke..??

tittet så smått idag og ser jeg har et lite "åpentsår" rett innafor hvis dere sjønner...har mistet noen sting som jeg har sett...men kan det være at de har dettet for tidlig og åpnet seg litt igjen eller..?? uff..begynner jo nesten å grineav tanken på å gå på do...det er vondt d....

oj...ble litt langdenne....håper på noen kloke ord tilbake..[8|]

Vet ikke noe om d jeg, men jeg tror nok jeg hadde ringt lege og fått sjekket...[8|]

uffda,ta en tur innom legen du... jeg hadde og veldig vondt uka etter fødselen,og skulle heldigvis på vekst-kontroll med selma... Da fikk jeg også undersøkt stinga,det viste seg at jeg var litt betent og måtte sitte i grønnsåpe vann en gang per dag den neste uka.....
Hun som sjekket meg sa at det var normalt å svi bare ett par dager,til ting begynte å gro....

jeg hadde et litermål som jeg fylte med lunkent grønnsåpevann og helte på etter hnert do-besøk.
hver kveld satte jeg rompa noen minutter i en balje med grønnsåpe.

det lindret og ble raskt bedre

Jeg hadde tatt kontakt med legen din,og har også hørt om grønnsåpe vann...Har ikke prøvd selv men hører de som har prøvd er stor fornøyd...

Håper det ordner seg og at du blir fort bedre igjen!!!

Jeg fikk med meg lokalbedøvelse (tror jeg det var) da jeg var på sykehuset for å sjekket Julie for gulsott en uke etter fødselen. Det svei noe jæ.... der nede når jeg tisset og dusjet. Men fikk aldri brukt den da det sluttet å svi dagen etter.  Greit å få sjekket med legen i tilfelle ja.

tror jeg skalgjøre det da..men idag har det ikke vært så illle.helt topp og dusje, men begge do besøkene er det verre med...
kanskje ringe imårra... syns det er litt flaut rett å slett...når keh skal ringe til de damene  i telefonen...hadde vært greiere å ha snakket med bare legen..heh..

Back
Topp