krølle..
Gift med forumet
jeg ble klippet ganske masse grunnet pannfødsel...og dermed maaange sting nedentil...nå er det 19 dage rsiden og har temmelig vondt ennå.... fra begynnelsen kunne jeg ikke sitte eller noen ting...det tok vel en og enhalvuke før jeg klarte å kjøre bilen f.eks...
men hvor lenge er det egentlig normalt å ha vondt??? burde jeg ringe legen å spørre om han kan kikke..??
tittet så smått idag og ser jeg har et lite "åpentsår" rett innafor hvis dere sjønner...har mistet noen sting som jeg har sett...men kan det være at de har dettet for tidlig og åpnet seg litt igjen eller..?? uff..begynner jo nesten å grineav tanken på å gå på do...det er vondt d....
oj...ble litt langdenne....håper på noen kloke ord tilbake..[8|]
men hvor lenge er det egentlig normalt å ha vondt??? burde jeg ringe legen å spørre om han kan kikke..??
tittet så smått idag og ser jeg har et lite "åpentsår" rett innafor hvis dere sjønner...har mistet noen sting som jeg har sett...men kan det være at de har dettet for tidlig og åpnet seg litt igjen eller..?? uff..begynner jo nesten å grineav tanken på å gå på do...det er vondt d....
oj...ble litt langdenne....håper på noen kloke ord tilbake..[8|]