Ufff...ser ut som

prins07prinsesse11

Elsker forumet
Emmeline har fått øyekaterr [:o] stakars lille prinsessa mi..i hele kveld har jeg tørket å tørket bort slik guffe i øyekroken [&o]
jeg har hatt det selv 2 ganger så jeg vet hvor jææævlig det er.
men hvordan er det med slike små skal de få dråper eller skal jeg prøve å bruke morsmelk å dryppe det på øyet i første omgang ??
Var nemlig hos legen i går og fikk resept på slike dråper, for jeg hadde misstanke om at storebror hadde fått det, men i dag så ser han helt bra ut..så han har kanskje ikke hatt det likevell.

Vask med saltvann.. fra ytterst til innerst.. kun en gang, eller bytt bomulsdott hvis du tørker flere ganger. Ikke bruk samme på begge øynene - hilsen min lege [:)]

bruk morsmelk til å dryppe med. Storebror hadde sånn gugg de første dagene etter han var født, og det gikk bort av seg selv etterhvert.

Snuppa her har hatt det, legen ville jeg skulle dryppe med morsmelk ca 1 uke før jeg begynte med kloramfenikol:)

Vask over øyet med avkjølt Kamille te[:)]

Da prøver jeg morsmelk først...håper virkelig det hjelpet altså..prøvde å ta på litt i natt..men får jo nesten ikke ut noe melk.Trur jeg er i ferd med å miste melka[:(] så i dag er det full skjerpings,amme te for fullt og pumpe hver 3 time.

Back
Topp