Uffameg...syk beibi

Marit 83

Elsker forumet
Søstera mi ringte nå og fortalte at beibien til venninda hennes er innlagt på sykehus og er alvorlig syk av svineinfluensa...2 uker gammel lille nurket og de vet ikke hvordan det kan gå... [:o] [:(]
Hun prøver så godt hun kan å trøste venninda si...for alt hun tenker når hun sitter å ser på lille beibien sin er...
"hadde dette skjedd om jeg hadde tatt vaksina?!" "Åååh, jeg skulle tatt den likevel..."

Er skikkelig trist å høre om slike tilfeller...får helt frysninger jeg... [&o]
Men tenker oppi alle tankene tilsammen at jeg er kjempeglad
for at jeg tok valget om å vaksinere meg...

ORIGINAL: Marit 83

Søstera mi ringte nå og fortalte at beibien til venninda hennes er innlagt på sykehus og er alvorlig syk av svineinfluensa...2 uker gammel lille nurket og de vet ikke hvordan det kan gå... [:o] [:(]
Hun prøver så godt hun kan å trøste venninda si...for alt hun tenker når hun sitter å ser på lille beibien sin er...
"hadde dette skjedd om jeg hadde tatt vaksina?!" "Åååh, jeg skulle tatt den likevel..."

det er synd på dattera til venninna til søstera di. Og det mener jeg av hele mitt hjerte. Men enn så enkelt det er å være etterpåklok. Det hjelper ikke noe allikevel.
Håper hun blir frisk snart og at alt går bra!

Lett å være etterpåklok ja, men det hjelper så lite. OM hun hadde tatt vaksina, så kunne dette likevel skjedd.

Krysser fingrene for bebissen! [;)]

Håper virkelig hun overlever, stakkars liten snuppe... [:(]
Men tror sikkert mamma`n hadde sittet med en følelse av at hun iallefall
hadde gjort sitt, gjort det hun kunne for å beskytte beibien sin hvis hun
haddet tatt vaksinen før hun ble født.

Nei, ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene og håpe at det går bra... [&o]

Hvis hun er i risikogruppa så hadde hun fått tatt vaksina om hun ville. var hun i risikogruppa?
Liker ikke at barn blir så syke nei!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hvis hun er i risikogruppa så hadde hun fått tatt vaksina om hun ville. var hun i risikogruppa?

Ikke sikkert at hun fikk tid til det, siden bebissen nå er 2 uker - og vaksineringen har gått litt i hytt og vær i dette landet.

Men akkurat HVORFOR hun ikke har vaksinert seg har vi egentlig ikke noe med. Ikke vits i å lage spekulasjoner om personer som ikke kan "forsvare" seg. [;)]

ORIGINAL: Grete71

Ikke sikkert at hun fikk tid til det, siden bebissen nå er 2 uker - og vaksineringen har gått litt i hytt og vær i dette landet.

Men akkurat HVORFOR hun ikke har vaksinert seg har vi egentlig ikke noe med. Ikke vits i å lage spekulasjoner om personer som ikke kan "forsvare" seg. [;)]

Hadde ikke tenkt å anklage henne for å ikke ta vaksina, men hvis vaksina ikke var tilgjengelig for henne så sier det seg selv at hun ikke kunne ha tatt den, og hva hjelper det i ettertid å si hvorfor tok jeg ikke vaksina!

Nei sant det.

Hun hadde fått tilbudet fordi hun var gravid, men takket nei...så hun angrer seg veldig ja for å si det sånn... [:o]

ORIGINAL: Nick Jr

ORIGINAL: Marit 83

singerer, føler at jeg har gjort mitt for å prøve å hindre dette. selv om det evt kan komme biv (som ikke vi har sett til ennå)

Men stakkars stakkars familie [:(] Håper det går bra med den lille bebin [:(][:(]

Enig med deg.
Ja, stakkars familie...sitter å krysser fingre og nesten ber litt for dem... [&o]

Back
Topp